poniedziałek, 18 czerwca 2012

Turkusowe notatniki

Witajcie,
Przede wszystkim chcę się z Wami wszystkimi przywitać i podziękować Anetce
za przyjęcie mnie do Zespołu DT Studio 75.
Mam nadzieję, że moje prace będą Was choć odrobinę inspirować :)
i że będziecie tu często zaglądać dzieląc się z nami Waszymi spostrzeżeniami, uwagami, komentarzami...

Dziś w ramach debiutu na blogu Studio 75 przygotowałam dwa notatniki w turkusowych barwach.
Notesy są małe w formacie A6, w sam raz do damskiej torebki :)
A prezentują się tak:






Wykorzystane materiały to dwa arkusze z kolekcji Summer&Latte: 05 i 07,
dwa kolory papieru brokatowego: brąz i turkus
oraz dodatki, które znajdziecie w zestawie jak alfabet i okienka.

       


***
Śpieszę też z przypomnieniem, że dziś o północy kończą się zapisy na nasze CANDY!
Takiej okazji nie można przegapić :)


Pozdrawiam serdecznie, Magda.

8 komentarzy :

  1. Prześliczne..moja torebka wcale by się nie obraziła gdyby taki notesik się w niej znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chętnie wezmę udział w zabawie. Banerek zostawiłam w pasku bocznym na http://roznosci-vivien.blogspot.com/
    notabene przepiękne te notesiki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze notataniki:)) pieknie wykonane z cudnych papierków:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma jeszcze wyników z candy :(?

    OdpowiedzUsuń