piątek, 21 września 2012

Jesień nad morzem - dzień trzeci z Karmeleiro.


Witajcie, to znów ja – Karmeleiro. 
Dziś pokażę Wam trzecią i ostatnia pracę, jaką miałam przyjemność stworzyć jako Gościnna Projektantka. 
Dziękuję Aneto za zaproszenie, było mi niebywale przyjemnie tworzyć z materiałów Studia75!

Na koniec przygotowałam LO. 
W roli głównej, ja, moja córka i morze oraz oczywiście papiery z kolekcji Summer&Latte. 
 Jak widać są one nie tylko idealne do wykorzystania w pracach romantycznych i delikatnych, ale również pasują do klimatów morskich. 
Błękit morza, kolor piasku i zieleń obecnych u mnie wydm. 
Wszystko to znalazłam w tej kolekcji!



Napis wykonałam z pasków, z których swobodnie można wyciąć literki, a kolor ich jest niezwykle smaczny.



Wokoło zdjęcia umieściłam wycięte z różnych papierów z kolekcji Summer&latte chorągiewki, które z lekka powiewają na wietrze.


A w tle chlapnięcia białą ecoliną – jak piana morska rozbijająca się u brzegu.



Dziękuję Wam serdecznie za te wspólne dni, mam nadzieję, że chociaż troszeczkę zainspirowałam Was do działania. Było mi miło tutaj gościć.

Przesyłam całusy,
Maria/Karmeleiro
Wykorzystane materiały:






********
Serdecznie dziękujemy Marii za trzy, piękne inspiracje i mamy nadzieję na kolejne gościnne występy w przyszłości. 

1 komentarz :