poniedziałek, 15 października 2012

Make a wish/ Pomyśl życzenie!

Witajcie,

Dziś na warszt wzięłam płótno craftowe w trzech kolorach: beżowo-szarym, czerwonym i beżowym z delikatnym połyskiem. 
Płótno potraktowałam wykrojnikami, za pomocą których wycięłam z płótna ramkę i kwiaty. Literki i listki wycięłam z czarnego kartonu 100% brokatu

Zrobiłam dwie kartki życzeniowe oparte na tym samy tytule. 

Jedna z płóciennymi kwiatami i tagiem. 






Oraz druga kartka z płóciennym rowerem. 


 I co myślicie o płótnie, już wkrótce przedstawimy Wam kolejne płócienne inspiracje ;)

Użyte materiały: 

Na koniec mam dla Was świetną informację , promocja Kocham Latte została przedłużona o 24h, do jutra do godziny 15.00 

Pozdrawiam jesiennie. 
Aneta


3 komentarze :

  1. Ja już się nie mogę doczekać, kiedy te płócienka znajdą się w mych rękach!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja również mam już na nie ślinkę :)
    Karteczki bardzo inspirujące a ta z czerwonym rowerem to cud miód !

    OdpowiedzUsuń