niedziela, 13 stycznia 2013

StudioFanka / Fan of studio75 !

Witajcie w niedzielne popołudnie,

Przybywam z wiadomością - ogłoszeniem, kto został StudioFanką miesiąca grudnia 2012.
Zwycięska praca, a raczej prace należą do: 
Serdecznie gratulujemy Karolinie za dwie niezwykle piękne kartki, które przygotowała z papierów studio75.pl oraz udzielenie mini wywiadu. 

Korzystając z okazji chcielibyśmy przybliżyć Wam osobę naszej utalentowanej StudioFanki .

*****

Witam serdecznie! 
Na początku bardzo ciepło dziękuję za wyróżnienie. :))
Nazywam się Karolina Tyrytko, w blogowym świecie występuję jako
maarchewkowa. :)) Prywatnie... Mam 20 lat, kochającego narzeczonego,
jestem optymistką i bałaganiarą - tego ostatniego wbrew pozorom nie
widać w moich pracach, bo staram zwykle się o ład, porządek i
uporządkowany układ pracy. :)) 

Tworzę w każdej wolnej chwili, bo daje mi to ogromną radość.
Głównie kartki, ale też zaproszenia, albumy,
notesy, pudełka i wiele, wiele innych. Uwielbiam prace proste, jasne,
przejrzyste, koniecznie w pastelowych kolorach i z nutką romantyzmu.

Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się ponad 2 lata temu, kiedy
wpadłam na pomysł zrobienia albumu ze zdjęciami z moją drugą połówką.
Inspiracji szukałam w internecie i wpadłam na bloga Mirabeel. Od tego
momentu papier gości na moim biurku niemal codziennie. Nie wyobrażam
sobie swojego życia bez tego, co robię - jestem bardzo szczęśliwa, że
mam tak wspaniałą pasję!


Jest mi bardzo miło, że mogę gościć w tym miejscu, tym bardziej, że
papiery Studia 75 całkiem niedawno skradły moje serce. Jeszcze raz
bardzo dziękuję i pozdrawiam. 
A jak prezentują się zwycięskie prace, zobaczcie sami: 



Serdecznie dziękujemy Wszystkim uczestnikom za udział w zabawie. 
Pozdrawiam 
Aneta

3 komentarze :