piątek, 14 marca 2014

Czując wiosnę w kościach...Feeling Spring comming

Witajcie nasi drodzy Fani!

Wiosna przyszla i dlatego czekam już na Wielkanoc. Właściwie, to nie jestem fanką kartek wielkanocnych ale w tym roku zdecydowałam, że podaruję je bliskim mi osobom. Kiedy je tworzyłam, myślałam o konkretnych przyjaciołach, dlatego są one wyjątkowe.

Hello Our dear Fans!

As the weather has come I'm looking for Easter. Actually, I'm not an Easter's card fan, but I decided to give them as a part of small gift to my close friends this year. Thus, when I was making them I was thinking of particular people. in this way they're very special for me.


Wykorzystałam papiery z dwóch kolekcji, Vintage Memories oraz Sunshine Love. W tej drugiej znajdziecie soczystą żółć, która jest idealna do kartek wielkanocnych.

I used papers from two different collections: Vintage Memories oraz Sunshine Love. In this second one you may find juicy yellow that is ideal for Easter cards!









A czy Wy już zabraliście się za tworzenie wielkanocnych kartek?

And what about you? Have you started making Easter cards?

Użyłam:

I used:








3 komentarze :