środa, 29 kwietnia 2015

Bright Yummy tag by Olga

Hello all,
some time ago I received a new wonderful collection - Yummy. It is so beautiful that a million ideas came to my mind - how it can be used! So bright colors, beautiful prints - any project will look very positive!)) I created a tag and I'm going to show you more projects with this collection pretty soon))

Witajcie,
niedawno otrzymałam nową, wspaniałą kolekcję Pale lizać. Jest tak piękna, że mam milion pomysłów jak mogłabym ją użyć! Jasne kolory, piękne wzory- każdy projekt  będzie wyglądał pozytywnie! Stworzyłam tag a wkrótce mam zamiar pokazać Wam więcej projektów z tą kolekcją.




The products I used:
Użyłam:
Yummy 02

Yummy 04

Yummy adds on 02

Yummy adds on 03

Magnolias - whites, 5 pieces


And welcome to join to our challenge!
Zapraszam także do udziału w naszym wyzwaniu.


Have a nice day!
Miłego dnia!





2 komentarze :