poniedziałek, 25 maja 2015

Ślub w błękitach / Wedding in blues by DT Magda

Witajcie Kochani :)
Dziś przychodzę do Was z kartką ślubną utrzymaną w tonacji niebieskiej.
Wykorzystałam do jej przygotowania papier z kolekcji Rozalia w ogrodzie, niebieskie papierowe magnolie, pod którymi umieściłam róże z kolekcji List miłosny- zależało mi na ich liściach, które chciałam by wystawały spod magnolii.


Hello Dears :)
Today I come to you with a blue wedding card.
I used to prepare the card Rosalie in the garden collection, blue paper magnolias under which I put roses from Love letter collection- I wanted it leaves protrude from under the magnolias.



Użyłam / I used:

  

  

  

* * *
Mam nadzieję, że dołączycie do naszego wyzwania #5.
I hope you will join us & play along in our Challenge 5.


* * *

Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wielu kreatywnych chwil spędzonych z nami :)

I wish you many creative moments with Studio75 :)
With best wishes!







2 komentarze :