wtorek, 11 października 2016

Shabby Chic wall decor

Hello dear friends! 
Today I would like to  share with you this cute Shabby Chic wall decoration. I created it based simple photo frame.
Just covered it with fiber molding paste, gesso, crackle paste, and painted with metallic acrylic paints.
For inside decoration I used 2 papers from my favorite collections: "Alice's dreams" and "Secret garden"

Witajcie!
Dzisiaj chcę podzielić się z Wami tą słodką dekoracją ścienną w stylu shabby chic. Stworzyłam ją na bazie prostej ramki do zdjęć. Pokryłam ją pastą do modelowania, gesso, pękającą pastą i pomalowałam metalicznymi akrylowymi farbami. Wewnątrz użyłam dwóch papierów z moich ulubionych kolekcji Marzenia Alicji oraz Sekretny ogród.





I used:
Użyłam:

Secret garden 04
Alice`s dreams 04

Vintage seam binding ribbon - pink salamon


Thank you!
Dziękuję!



3 komentarze :