piątek, 24 lutego 2017

Pudełeczko na karty ATC / ATC Box & Cards With The "Secret Garden"

Witajcie kochani czytelnicy!
Hello dear readers!

Z tej strony Alexandra, dziś chciałabym Wam pokazać pudełeczko na karty ATC oraz właśnie karty, które stworzyłam z pięknej kolekcji Sekretny Ogród

Alexandra here today and I would like to share with you an ATC box and cards wich were created using the wonderful paper line from Studio 75 - "Secret Garden"



Wymiary pudełeczka to 4 cale x 6 cali. Wykańczając projekt dodałam ozdoby i elementy z metalu. 
The box measures 4"X 6". I've added some metal embellishments to finish it off:





W środku znajdują się 3 sztuki kart ATC, które stworzyłam z tej samej kolekcji co pudełeczko. 
Inside there are 3 ATC cards which I created  with the paper from the same collection:



Podobało mi się wycinanie ślicznych motylków z arkuszy z nadrukami. 
I loved to cut out the beautiful flowers from the cut out sheet:






Motylki są tak urocze!
The butterflies are also very cute!


Dziękuję, że zajrzeliście i życzę miłego dnia!
Thanks for stopping by and have a great day!



Użyłam:/ I used:


      






6 komentarzy :