wtorek, 5 września 2017

Mój Layout / My page Layout



Kochani jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy dziś przedstawić Wam kolejną wspaniałą projektantkę, która od dziś dołącza do naszego zespołu.
Poznajcie Anat Weksler i jej piękną twórczość. 


We are very happy that we can present you another great designer 
who is joining out team today. 
Meet Anat Weksler and her beautiful creations.




**************************************


Witajcie drodzy przyjaciele!
Hello dear friends! 


To mój pierwszy post tutaj i jestem niesamowicie szczęśliwa, że mogę być częścią tego wspaniałego zespołu. Dziś chcę się z Wami podzielić layoutem, który stworzyłam, żeby się Wam przedstawić.
Po raz pierwszy zrobiłam layout z własnym zdjęciem i bardzo mi się to podobało!


Długo zanim zaczęłam marzyć o tym żeby dołączyć do tego design teamu pracowałam już z cudownymi kolekcjami Studio 75, które uwielbiam nie tylko ze względu na piękne wzory, ale też doskonałą jakość papieru i fakt, że do każdej kolekcji otrzymuje się paski z dodatkami do wycinania, które idealnie pasują do projektów. 

Tym razem zdecydowałam się stworzyć moje LO z kolekcji The Peony Avenue, która 
pasuje do mnie i do zdjęcia. Kwiaty wykonałam z foamiranu. 


This is my first post here, and I am so happy to be a part of this amazing team. 
Today I want to share with a page layout I created to introduce myself.
That’s the first time I make a Layout with my own photo and I really did enjoy it!

 Long before I dreamed about joining this team I already worked with the gorgeous collections of Studio75, which I adore not only because the Beautiful designs but also due to the excellent quality of the paper and the fact that in each collection you get strips of elements to cut out and match your projects.

This time for my LO I decided to use the The Peony Avenue which match perfectly me and my photo.
The flowers in the LO I made with Foamiran.









Użyłam: / I used:







Życzę Wam wspaniałego dnia!
Have a wonderful day xoxo
Anat 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz