środa, 20 lutego 2019

Wielkanocne jajko dekoracja do postawienia

 Hej z tej strony Karolina,
Dziś chcę wam pokazać Wielkanocną dekorację, którą zrobiłam na grubym jajku wielkości 15 cm.  Zrobiłam na jajku kompozycję z papierów Studio 75 z kolekcji Palce Lizać oraz Violet Love. Na początek odrysowałam kształt jajka na papierze i wycięłam go. Następnie przykleiłam papier na drewnianą bazę. Zabrałam się po tym za tworzenie kompozycji z listków wyciętych z pasków do wycinania i kwiatków w kolorze fioletowym. Elementy kompozycji przykleiłam na klej na gorąco. Na samym końcu potuszowałam na fioletowo brzegi jajka, a właściwie grube krawędzie, dodałam też intensywniejszego kolory na samym jajku. 


Hi everyone it's Karolina here

Today I'm sharing an Easter decoration in purple colors. I made my project using Woodouts! thick 15 cm high, base of egg. I made the composition with Stusio 75 Violet Love and Yummy collections. 
First I traced the shape of egg on the paper and next I cut it out and glued on MDF base. Next step was orange the composition with fussy cutting leaves and some violet flowers which I adhere using hot glue gun.  Last think I did was inking tge edges of the egg with purple ink to add a little more vibrant color and cover MDF . 











Supplies:











Miłego dnia :)
Have a nice day :)






1 komentarz :

  1. Prześliczna dekoracja i fantastycznie skomponowana w całość. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń