piątek, 29 marca 2019

Budka dla ptaszków Woodouts mixed media

Domek dla ptaszków w wiosennej odsłonie...

czyli baza Woodouts i mixed media


Witajcie:)

Za oknem piękna aura, powitaliśmy już wiosnę - także kalendarzowo, dlatego na dzisiejsze spotkanie przygotowałam projekt, który wpisuje się w tę tematykę. Na bazie w kształcie budki dla ptaszków marki Woodouts wykonałam dekorację wiosenną, można nawet powiedzieć, że świąteczną - przecież są tam jajka:))




Bazę potraktowałam gesso antycznym, następnie użyłam stempli oraz farby i wosku w kolorze miedzi. Wykorzystałam także wycisk z masy lekkiej, kulki 3D oraz tekturki cegieł (które zostały potraktowane białym pudrem do embossingu) i nut (które oprócz białego, dodatkowo zostały bardzo delikatnie przyprószone miedzianym pudrem). Na gazie i sizalu ułożyłam kwiatową kompozycję, którą umocowałam klejem na gorąco. U podstawy budki uwiłam z sizalu gniazdko, w którym umieściłam styropianowe jajeczka, wykorzystałam także kwiaty, ceramiczne figurki ptaszków oraz mech chrobotek. Tak prezentuje się całość:)









Jak Wam się podoba taka dekoracja? Czy przywodzi na myśl ciepłą, wiosenną łąkę? 
Bardzo dziękuję za Wasze dzisiejsze odwiedziny, dajcie znać w komentarzach, czy takie projekty się Wam podobają:) Zapraszam Was także do udziału w naszym wiosennym wyzwaniu na blogu Studio75, tym razem bawimy się z paletą kolorów, zostało jeszcze troszkę czasu, więc zdążycie:)




Pozdrawiam Was ciepło


Ze sklepu Studio75 wykorzystałam:









2 komentarze :

  1. Ale cudeńko ☺ bardzo mnie korci, aby wypróbować te bazy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie:) Bazy mogę śmiało polecić, bardzo przyjemnie mi się na niej pracowało. Jestem przekonana, że wkrótce wykonam kolejny mixed mediowy projekt na bazie Woodouts:)

      Usuń