środa, 3 kwietnia 2019

Prosta kartka na Pierwszą Komunię Świętą

Hej, z tej strony Karolina

Kartki na Pierwszą Komunię Świętą niedługo zaczną królować w internecie. 
Ja jeszcze nie zaczęłam produkcji, to jest pierwsza kartka jaką zrobiłam w tym sezonie.
Postawiłam raczej na prostotę. Wykorzystałam żółte i niebieskie arkusze z małego bloczka nowej kolekcji Studio75 Hello Spring. Często gdy robię kartki na komunię lubię używać pięknych tekturek i w tej pracy też tak zrobiłam. Na koniec dodałam też prostą kompozycję z kwiatów i kropelki w płynie. 

Hi, it's Karolina here

First Holy Communion cards will soon be reigning on the internet.
I have not started production yet, this is the first card I made this season.
I decided to make it simple. I used yellow and blue sheets from a small block of the new Studio75 Hello Spring collection. Often when I make a greeting card for First Holy Communion I like to use beautiful chipboards and I did it in this work. At the end I also added a simple composition of flowers and liquid droplets.














1 komentarz :

  1. Pięknie zrobiona. Niby spokojna, komunijna, ale ten żółty energii dodaje.

    OdpowiedzUsuń