środa, 26 czerwca 2019

Życzenia na syrenim ogonie / Greetings on Mermaid's tail


Hej, z tej strony Karolina

Mamy wreszcie niesamowicie gorące lato, dlatego do głowy przychodzą mi już teraz głównie projekty letnie i morskie. Dziś mam dla Was życzenia na bazie ogona syreny z Woodouts! 

Bazę najpierw pomalowałam białą farbą hybrydową z Cadence, następnie pędzelkiem typu koci języczek zaczęłam robić imitację łusek.  Użyłam dwóch kolorów farby: białego oraz Yesil H-044 jest to taki piękny morski/turkusowy kolor, jak zresztą widać na zdjęciu. 
Ogon przyozdobiłam kwiatami z papieru, brokatem i zawijaskami z wykrojnika. 


Hi, it's Karolina We have an incredibly hot summer, which is why mainly summer and sea projects are coming to my mind now. Today I made for you a greetings on Mermaid's tail from Woodouts!. I painted the base first with a white hybrid paint from Cadence, then with a cat tongue brush I started imitating scales. I used two colors of paint: white and Yesil H-044 which is such a beautiful sea / turquoise color, as you can see in the picture. I decorated the tail with paper flowers, brocade and curls from the die.









Materiały/Supplies











Miłego dnia,
Have a nice day, 



2 komentarze :