piątek, 25 października 2019

kartka uniwersalna DL

Kartka DL z jednorożcem

Uniwersalna kartka DL dla kobiety


Witajcie:)

Na nasze spotkanie przygotowałam kartkę, do wykonania której użyłam maski jednorożca. W połączeniu z moją ukochaną kolekcją Hello Spring powstała kartka... trochę w stylu shabby, a dzięki dodatkom lustrzanego papieru (w kolorze różowego złota) oraz miedzianemu odcieniowi pasty i perełek - także trochę glamour:)  Oto jak się prezentuje













Dziękuję, że zechcieliście mnie dziś odwiedzić... ja szykuję się już na kolejne nasze spotkanie, pa:)


Ze sklepu Studio75 wykorzystałam:










10 komentarzy :

  1. Obłędna, w każdym szczególe piękna! Maska przepięknie wygląda, papier lustrzany też wiele daje, jestem zachwycona!
    I widzę, że to kolejny blog, gdzie spamerzy urzędują. Ja też dostaję te krzakowe spamy. :/ I widziałam je już na kilku blogach komentarzowych. :( To jakiś bezsens kompletny, translator twierdzi, że to znaczy:

    Firma zwalczająca szkodniki w Qatif
    Firma sprzątająca w Qatif
    Firma sprzątająca w Jubail
    Firma zwalczająca szkodniki w Jubail
    Firma sprzątająca
    Firma zajmująca się zwalczaniem szkodników w Khobar
    Firma sprzątająca w Dammam
    Firma zajmująca się zwalczaniem szkodników w Dammam
    Al Ahsa Pest Control Company
    Firma sprzątająca

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow jednorożec i wcale nie dziecięcy. I faktycznie trochę shabby trochę glanour i wcale nie trochę a bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnogość dodatków daje wspaniały efekt, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I am very happy that you like the project and idea. Blessings

    OdpowiedzUsuń
  5. If you're trying to lose fat then you have to start using this totally brand new custom keto plan.

    To produce this service, licenced nutritionists, fitness couches, and professional chefs joined together to provide keto meal plans that are useful, decent, economically-efficient, and enjoyable.

    Since their launch in early 2019, thousands of clients have already completely transformed their body and well-being with the benefits a good keto plan can provide.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover eight scientifically-certified ones offered by the keto plan.

    OdpowiedzUsuń