sobota, 16 listopada 2019

Rocznica ślubu - kartka okiennica

Na diamentową rocznicę ślubu...

kartka w pudełku


Witajcie:)

To ogromna radość móc przygotować komplet (kartkę w pudełku) dla uczczenia 60. rocznicy ślubu.
Tak piękny jubileusz to prawdziwy powód do świętowania:) Postanowiłam wykorzystać białą bazę okiennicę oraz pudełko, a całość ozdobić moją ukochaną kolekcją Hello Spring. Wykorzystałam tekturki różnych producentów, które otrzymały miedziany kolor dzięki pudrowi do embossingu - ten kolor ładnie zgrywa się z papierem lustrzanym w odcieniu różowego złota:)


















Do ozdobienia pudełka oprócz kolekcji Hello Spring wykorzystałam także grafikę zegara z papierów do wycinania z kolekcji Marzenia Alicji. Foamiranowe kwiaty z wykrojników Rosy Owl zawsze świetnie się prezentują. Delikatne tuszowania oraz perły w płynie nadały pracy końcowe szlify:)

Mam nadzieję, że moja dzisiejsza inspiracja Wam przypadnie do gustu, pozdrawiam ciepło i zapraszam wkrótce:)

Ze sklepu Studio75 wykorzystałam:







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz