sobota, 6 kwietnia 2013

Zimowe LO/ Winter LO

Witajcie 
Z tego miejsca chciałabym gorąco wszystkich przeprosić, ale z dniem dzisiejszym żegnam się ze wspaniałymi dziewczynami z DT Studio75 i Wami drodzy klienci i oglądacze. Z powodów prywatnych nie mogę poświęcić DT tyle czasu ile bym chciała, stąd moja decyzja.
Ale żeby nie było smutno, mam dla Was ostatnią moją pracę :)

Skoro za oknami zima, to i LO zimowe.
Lo z jednego z nielicznych spacerów tej zimy.
Ja i mój ukochany mąż.
LO z małą ilością dodatków...tylko papier z kolekcji Winter time, maska i gesso.


Welcome

I would like to apologize all of you, but today I'm leaving with wonderful DT girls from Studio75 and you, dear customers. From personal reasons I can not spend as much time with DT as I want, hence my decision.


But no more tears, I have for you my latest work :)
Since it is winter outside the windows, so I created a winter scrap.
Lo about one of the few winter walks. Me and my beloved husband.
Lo with a small amount of features, only paper from
Winter time collection, mask, and gesso.






Do stworzenia tego LO użyłam tego papieru:
To create this LO I used this paper:


Pozdrawiam!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz