piątek, 24 stycznia 2014

Trochę magii czyli tydzień z 3rd Eye i studio75/ just a litlle bit of magic - 3rd Eye and Studio75 week

Witajcie!

Dziś mam szczęście ponownie pokazać Wam pracę, przygotowaną na ten wyjątkowy tydzień. Tym razem, jest to coś, co można nazwać LO, ale nie jest ani częścią mojego scrapowego albumu ani też nie ma tradycyjnego kształtu dla tego typu prac.

Today I'm lucky again to have the possibility of presenting my project for the special week. This time I prepared something that can be called LO, but it's not a part of my scrapbook album nor it is regular LO sized.


Ponownie znajdziecie tutaj wiele kwiatów, w tym zrobione przeze mnie na bazie płótna craftowego zabarwionego glimmer mistem.

Once again you can find there floweres, but some of them are hand made of craft canvas and dyed with glimmer mist.


Ponad to, pokryłam tekturki gesso, postarzyłam je na brązowo, dodałam brokat, embossing na gorąco oraz spękacz.

Moreover, I covered the chipboards with gesso and distressed it with brown ink, added embossing acents, glitter and crackle medium.




Moja mała wróżka siedzi między kwiatami i trzyma połówkę jabłka. To my tworzymy takie magicne chwile. By to pamiętać, dodałam napis. Ukryłam go pomiędzy nutami, tworzą razem muzykę mojego serca.

My little fairy's sitting among the flowers and keeping a half of an apple. Such magic moments are created by us - I added an inscription to remember this thought. It's hidden between the notes and makes a music of my heart.




 Zapraszamy też na blog 3rd Eye po jeszcze jeden inspirujący projekt-- wykonany przez Rikkę-- z wykorzystaniem naszych produktów! 

 I want to invite You to the 3rd Eye blog where You can find one more amazing project   made by Rikka - using our goodies!  with sneak peek photo of project from other blog






To jeszcze nie koniec atrakcji! Zapraszamy Was również na rozdawnictwo, którego szczegóły znajdziecie TU

That's not all for today! We invite you to take part in a giveaway, all information may be found HERE.




W moim projekcie użyłam:

I used in my project:

Studio75.pl: 




 3rd Eye











2 komentarze :

  1. niezwykły tag i to przesłanie! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. What a great project! I love the fussy cut picture and the beautiful background. :)

    OdpowiedzUsuń