piątek, 25 sierpnia 2017

Prosta kartka z kwiatami / Simple card with flowers


Witajcie :) mamy dziś ogromną przyjemność przedstawić Wam nowego członka naszego DT.
Anna Karpińska znana Wam z pewnością też jako Karasiowa, dołączyła do naszego zespołu i od dziś będzie Was inspirowała swoimi wyjątkowymi projektami.

Hello everyone :) With great pleasure we want to present you a new member of our DT Anna Karpińska. Ania is well known as Karasiowa  and from now on she will be inspirie you with her amazing projects.

*******************



*******************

Dziś po raz pierwszy, mam przyjemność pokazać Wam swoją pracę. Bardzo się cieszę, że dołączyłam do tak zdolnego Teamu i że będę mogła pracować z tak pięknymi papierami. Mam nadzieję, że moje prace Wam się spodobają i że w jakimś stopniu Was zainspiruję.

Today for the first time I have the pleasure to show you my work. I am very happy that I joined such a talented Team and that I could work with such beautiful papers. I hope my work will please you and inspire you to some degree




Dzisiejsza kartka jest dosyć prosta w wykonaniu. Jej główną ozdobą są kwiaty, a użyłam oprócz gotowych także wycinane z Aleja Róż 02 i Aleja Róż 05. Na warstwy wykorzystałam dwa papiery Aleja Róż 01 i Aleja Róż 02, ale również na samym dole papier z kolekcji The Peony Avenue 15x15 .

Today's card is quite simple to do. Its main decoration is flowers, and I used in addition to the finished also cut out of Aleja Róż 02 and Aleja Róż 05 . For the layers I used two papers Aleja Róż 01 i Aleja Róż 02 but also at the bottom paper from The Peony Avenue 15x15 collection .




Wokół kwiatów oplotłam srebrną bransoletkę, a w niektórych miejscach dodałam także okrągły kolczyk, który przecięłam na trzy części, kolczyk ten idealnie pasuje kolorystycznie do kwiatów, a dzięki niemu kartka ta teraz wygląda bardziej wyraziście.



Around the flowers braided silver bracelet, and in some places I also added a round earring, which I cut into three parts, this earring perfectly matches the color of the flowers, and thanks to him this card now looks more expressive.







Materiały: / Products: 




Hugs
xxx Karasiowa

Zostało jeszcze kilka dni, żeby dołączyć do naszego aktualnego wyzwania "Kokardka" :)
There are still few days to join our current challenge "Bow" :)





5 komentarzy :

  1. Gorgeous !! Those flowers look beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie mozna kupic te gotowe kwiatki? Kartka super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obstawiam, że nigdzie bo najpewniej Ania jest ich autorką. 🙂 Karta prezentuje się cudnie!

      Usuń
    2. Dziękuję Wam ślicznie, co do kwiatów to niestety ja ich nie robiłam :D,chyba Kasia mnie jednak przeceniasz :D :D, ale zapraszam Was na mój blog, tam podałam skąd je mam :). Pozdrawiam :)

      Usuń