środa, 31 października 2018

Forever in love Tags with anat

Witajcie kochani!
Hello dears!


Z tej strony Anat z nową inspiracją dla Was!
Zrobiłam trzy mixed mediowe tagi wykonane z papierów z kolekcji Forever in love. 

Anat here today to share my inspiration with you!
I made a trio of mixed media Tags using the beautiful Forever in Love collection.




Na papierach dodałam koloru używając mgiełek w kolorach pasujących do odcieni kwiatów na papierze. Po wyschnięciu mgiełek postemplowałam papier i dodałam teksturę przy użyciu maski. 
Następnym krokiem było dodanie kwiatów, kawałków koronki z bawełny, tekturkowych ramek oraz napisów wyciętych z arkuszy do wycinania. 

On the papers (detailed below) Sprayed some colors matching the flowers on the paper.
After drying I stamped it and added some tecture with stencil and structure paste.
Next step was to adhere flowers, pieces of old cotton doily, Chipboard Frames and the sentiment from the collection.

A tutaj więcej zdjęć:  Here are some more pictures:







W tym projekcie użyłam:  In this project I used:
 


 


 

Dziękuję za odwiedziny Thanks for stopping by
xoxo





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz