środa, 17 października 2018

Zawieszka w kształcie serca od Anat / Heart shaped panel with Anat

Witajcie kochani!
Hello dears!

Z tej strony Anat, dziś dzielę się z Wami dekoracją w kształcie serca.
Anat here today sharing an heart shaped panel I've created for you.



Kształt serca narysowałam i wycięłam z grubej tektury. Na nim nakleiłam serce tego samego wymiaru, wycięte z papieru z cudownej kolekcji Lawendowy poranek, która 
jest absolutnie jedną z moich ulubionych kolekcji. Na sercu zrobiłam kompozycję ze zdjęciem mojej córki pod zdjęciem jest mata, ozdobiłam je tekturkami, elementami wyciętymi z papieru oraz kwiatami. 

The heart shaped panel I desigend and cut out of thick chipboard. On it I adhered the same size of heart cut of the gorgeous Lavender morning 02 paper which is one of my absolute favorites.
On top I made a composition with my Daughter picture, paper matting, chipboards, papaer die cuts and flowers.









Materiały:
That's what I used:




Dziękuję, że zajrzeliście!
Buziaki!
Thanks for stopping by!
xoxo

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz