środa, 29 sierpnia 2012

Kurs na kolorową mediową kartkę

Witajcie:) W ramach moich środowych - mediowych inspiracji, przygotowałam dziś dla Was kurs na mediową, kolorową kartkę. Pokazuję jak krok-po-kroku zrobić kartkę z użyciem różnych mediów i technik. U mnie oczywiście na bogato:) Ale możecie skorzystać z części kursu i wykorzystać techinki we własny sposób w swoich pracach.

Kartka, którą proponuję wykonać, wygląda tak:





Zapraszam na kurs :)


Do wykonania powyższej pracy użyłam:
Summer&latte 02Summer&latte 04
Wycinanki tekturowe "Summer&latte"   Karton 100% brokatu- brązowy
Pozdrawiam,


8 komentarzy :

  1. Piekna kartka i fajny,przejrzysty kurs,dzieki

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykła kolorystyka! i świetny kurs, dziękuję!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka robi wrażenie i kurs bardzo fajnie przygotowany. Skorzystam napewno z tych rad

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow:) Dopiero się natknęłam na ten kurs. Zawsze fascynowały mnie Wasze mediowe prace - z czego one powstają? Co i jak po kolei...:) Miło już to wiedzieć. A swoją droga kartka piękna:)

    OdpowiedzUsuń