piątek, 26 października 2012

Winter time candy!!!

Ogłaszamy, ogłaszamy zimowe candy w studio75.pl

Candy na powitanie nowej kolekcji Winter time
Zapisy przyjmujemy w terminie 26.10 - 09.11. 2012 



Oto zasady udziału w candy: 
1. Udostępnij informację o candy na własnym blogu wraz ze zdjęciem (jeśli takowy posiadasz) 
2. Dodaj komentarz pod tym postem, wraz z informacją który papier podoba Ci się najbardziej.
3. Podlinkuj własny wpis za pomocą inlinkz . 
4. Zostań obserwatorem naszego bloga ;)
5. Zapisy trwaja do 9.11.2012
Osobne candy ogłosimy na profilu  studio75

Winter time candy rules: 
1. Create the post with Winter time image and info about candy at Your blog. 
2. Add the comment  together with information which paper do You like the most. 
3. Add your post with inlinkz
4. Follow our blog ;) 
5. You can enter until 9th November 2012

Second candy You will find at Studio75 Fan Page on Facebook!

******
Kolekcja  Winter time wraz z tekturkami dostępna jest już w sklepie !!!




130 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki- cały dzień pilnowałam, żeby zdążyć- bo a nóż będzie to jednodniowe Candy.
    Jestem pierwsza choć nie taki był mój zamiar- jeszcze nie słyszałam o wygranej nr 1, no ale cóż... ktoś musi być pierwszy!
    Mnie najbardziej przypadły do gustu dwa papiery: Winter time 03 oraz Winter time 04
    To kolory które lubię najbardziej i z którymi mi się dobrze pracuje.
    Pozdrowienia MontanA

    P.s miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. A myślałam, że to ja będę nr 1:)
    Ja jestem zachwycona papierkami winter time 03 oraz 06. Takie subtelne... aż można się rozmarzyć. Idealne na świąteczne karteczki:)I z niecierpliwością będę czekała na wyniki:)
    Pozdrawiam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kolekcja, gratuluję. najcudowniejsze są papiery 01,02,03,04,05,06 i 07 :))) łatwiej chyba było napisać, że 08 najmniej do mnie przemówił :) a tekturowy ptaszek z kolekcji? boski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój faworyt to 03! o5 - delikatny i elegancki. Zapoluję z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej podoba sie winter time 04, choc cała kolekcja jest śliczna taka... eteryczna

    OdpowiedzUsuń
  7. Montana - widziałam już wygraną z numerem, więc szanse są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie papierki są cudne.
    Najbardziej podoba mi się Winter time 01

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciężko wybrać z pięknych papierów ten jeden, ale jeśli już to piąteczka :)
    Pozdrawiam, Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie Winter time 05 :) Mój faworyt. Mam nadzieję, że wpadnie w moje ręce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Najpiękniejsze są ptaszki! 01 i 05 oraz te tekturkowe :)

    http://anek73.blox.pl/2012/10/Rozdanie-w-studio75pl.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie cała kolekcja jest urocza, powiedziałabym, że w moich kolorach, ale jeśli mam wybrac toWinter time 08 i 05 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrzę na te cudne papierki i gdy już jestem zdecydowana mówię "oooo ten", ale za chwilkę patrzę raz jeszcze i myślę sobie "nie no ten też". Zatem powiem szczerze, że podobają mi się wszystkie co do sztuki i choćbym chciała wybrać ten jeden jedyny to musiałabym pobawić się w losowanie bo nie ma opcji bym wybrała sama. Kolekcja jest urzekająca. Zatem szybciutko ustawiam się w kolejce po nią mając nadzieję, że los się do mnie uśmiechnie :)
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję cudnej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bez dwóch zdań winter time 05. Rewelacyjna kolekcja. Może tutaj się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  15. Najfajniejszy papier to 04:) gRatuluję autorowi:)i czekam na wyniki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna kolekcja, a papier 05 to już w ogóle cud, miód i orzeszki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cała kolekcja piękna, ale skoro 'trzeba' wybrać jeden ;) ... 05!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie mroźno-piękne! A 02 wywarł na mnie największe wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie są świetne, 07 i 08 podbiły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe papiery! Njbardziej podobają mi się 01, 02, 03 i 05.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie papierki są śliczne ale najbardziej podoba mi się ten ostatni niebieskawy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje ulubione winter time to 01 i 05 :)
    Cudowne :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje typy to 2 i 5. Ale pozostałe też są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja nie mogę się zdecydować 5, albo 8, a może...
    Pozdrawiam i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli chodzi o mnie, to zdecydowanie winter time 05. Idealne wpasowuje się w klimat moich ostatnich kartek:)
    Ale cała kolekcja piękna i uniwersalna, nie tylko na zimowe prace.

    OdpowiedzUsuń
  26. kolekcja jest przepiękna najbardziej podoba mi się winter time 01:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Papiery są piękne . 5 ,6 ,8 ..wszystkie są super .pozdrawiam ..i stanę w tym ogonku szczęściarzy .

    OdpowiedzUsuń
  28. ja kocham niebieski!!! 05 - IDEAŁ :) więc nawet ta jedna karteczka byłaby dla mnie szczęściem :) gdybym ją otrzymała :)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie się najbardziej podoba biały papierek

    OdpowiedzUsuń
  30. W poprzedniej kolekcji potrafiłabym wskazać nr 1 bez problemu, w przypadku tych papierów nie potrafię! Fantastyczna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam :)
    Z ogromną chęcią zapisuję się na candy!

    Papier Winter time 05 po prostu mnie oczarował <3 uwielbiam drzewa ustrojone szadzią :)gdzie widać nawet najmniejszą gałązkę!

    OdpowiedzUsuń
  32. Очень нежная и красивая коллекция, № 5, как лучше. Я хотел бы выиграть.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie są cudne :)) a jesli trzeba podać który najbardziej to 5 :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. W pierwszej kolejności urzekł mnie papier Winter time 05 jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie piękne... ale ten naj...5 :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. 01 i 02 chyba najpiękniejsze, ale cała kolekcja jest FANTASTYCZNA i ogromnie gratuluję tak pięknych papierków :))) A informacja o candy u mnie na bocznym pasku bloga, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  37. i ja takze staje w kolejce ;D;D
    wszystkie wymogi spelnilam wiec odpowiadam grzecznie na pytanko ze najbardziej podobaja mi sie
    winter 03 i 04, sa przesliczne ;D;D;D
    pozdrawiam;D

    OdpowiedzUsuń
  38. A mi najbardziej do gustu przypadł papier 02 :) Wspaniała kolekcja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja wybieram Winter 03, cały zestaw piękny, ale ten jeden jest taki kojąco spokojny :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękna cała kolekcja! Wybieram Winter time 05 :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dla mnie faworyci to papierki nr 5 i nr 6 :o) Reszta też jest śliczna :o)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi podobają sie papierki nr 2 i 6

    OdpowiedzUsuń
  43. Najpiękniejszy dla mnie to Winter time 05 :)choć reszta też piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Elegancki zestaw papierów , zapisuję się na candy . :))Kolejka długa , ale spróbować warto :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Winter time 01 kojarzy mi się z mgłą ,mrozem i takimi wzorami na szybie
    Natomiast winter time 03 kojarzy mi się z Królową Sniegu z taką bajkową scenerią gdzie w tle majaczy się piękny zamek

    cięzko jest wybrać jeden ulubiony bo myślę że na całej kolekcji będzie się dobrze pracować :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Joaasia

    OdpowiedzUsuń
  46. Przyznam, ze dla mnie jest to ciezki orzech do zgryzienia. Wszystkie papiery mi sie podobaja, bardzo lubie taka "strukture" umieszczona na papierze i jeszcze w tych kolorach :) Z ciezkim bolem wybieram witner time 03, 04 oraz 06 ;) i czekam az pojawia sie w sprzedazy :) (a moze uda sie je przygarnac :) ) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cała kolekcja jest prześliczna, taka ulotna:) Moim faworytem jest 05:)

    OdpowiedzUsuń
  48. oczywiście numero uno, a póżniej 05 :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Urocza kolekcja, a najbardziej podoba mi się: Winter time 01, 03, 05 i 06 :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  50. najbardziej podoba mi się Winter Time 05, ale cała reszta również jest cudowna, naprawdę piękna kolekcja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. najbardziej spodobał mi się 01, taki nostaligiczny

    OdpowiedzUsuń
  52. Papiery są niezwykłe. Moje serce skradły te "pokruszone", oszronione, na których mróz wyczarował piękne, piękne wzory: 134, a najbardziej 5... Rozmarzyłam się :) Gratuluję świetnych pomysłów i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękna kolekcja, ale najbardziej 01, 03 i 05!

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne, jak tu wybrać jeden papier z takich cudeniek? To może
    01 i 05 :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystkie piękne, ale najbardziej chyba 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękna kolekcja:)
    Ciężko wybrać...ale jeżeli mam wybierać to 03 oraz 06.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  57. Wspaniałe papiery. Jak dla mnie numer 1 to papier Winter time 01. Przepiękny zarys drzewa i ta genialna ramka.

    OdpowiedzUsuń
  58. Dla mnie nr 04, który wygląda jak rozbita szyba, jest najbardziej intrygujący. =)

    OdpowiedzUsuń
  59. moim zdaniem najładniejsze są 02, 04 i 05.
    pozdrawiam, Kwiat_wisni7

    OdpowiedzUsuń
  60. Wszystkie papiery są piękne ale najbardziej do gustu przypadły mi 03 oraz 05
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Wszystkie papierki są śliczne, ale jak dla mnie )winter time 05 jest magiczny i oczywiście tekturowe elementy po prostu bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Chyba nie będziemy oryginalne - wszystkie papiery są genialne, żal by je było rozłączać z tak idealnie dobranego zestawu :D Gratulujemy kolekcji jest bajkowa i bardzo klimatyczna!

    OdpowiedzUsuń
  63. Cała kolekcja jest wspaniała, gratulacje. Cieszę się że polskie papiery są ładniejsze niż znanych firm. Nie umiem powiedzieć który. Chcę wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  64. Post wystawiony, zaobserwowana jestem, a papierki bardzo spodobały mi się z ptaszorkami i gałązkami

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudna kolekcja :) Według mnie 05 i 01 są najlepsze, ale podobają mi się wszystkie...no i ta śliczna tekturowa ptaszyna :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Jak dla mnie piąteczka rządzi! :)

    Informacja o candy w pasku bocznym na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  68. zdecydowanie http://studio75.pl/pl/189-winter-time-05.html
    -to mój faworyt.
    Informacja o candy w poście:
    http://evikowe-ch-file.blogspot.com/2012/10/witajcie-dzis-chciaam-podzielic-sie.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Wszystkie papierki są cudne!
    ale najmniej przemówił do mnie papier 08 :)
    serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. mnie się najbardziej podoba papierek numer 05. jest po prostu cudo i chciałabym o już mieć w swoich łapkach... na zimowe scrapy w sam raz...

    OdpowiedzUsuń
  71. Baaardzo podoba mi się niebieski -maziany mrozem i z ptaszkiem i taki podobny do tego szary :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Mnie najbardziej podobają się nr 06 i 07. Cudne są też tekturki :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękna kolekcja! Mnie najbardziej podoba się Winter time 02 :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  74. dla mnie wszystkie te ptaszkowe... nie mogę się na nie napatrzeć i nie potrafię wybrać jednego. Piękna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Stonowana seria, wszystkie harmonizuja ze soba, najbardziej chyba wpadl mi w oko Winter time 5 niebieski

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękne, zimowe, mroźne papiery :) Najbardziej do gustu przypadły mi arkusze 03 i 05. Gratulacje dla Peninii!

    OdpowiedzUsuń
  77. cudne papiery!!! wszystkie super, najbardziej 03 i 05 :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Papiery rewelacyjne, a jeżeli chodzi o najlepszy to zdecydowanie 05. Ma w sobie coś klimatycznego.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  79. dla mnie najpiękniejsze są 06 i 07:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Cudowne papierki!!!
    Zimowe, klimatyczne,piękne!!
    Mnie najbardziej przypadły do gustu papiery-01,03,06

    pozdrawiam
    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  81. Bezapelacyjnie papierek nr 05!!! W tym roku kartki swiateczne wymarzylam sobie w turkusie :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Mi najbardziej przypadł do gustu papier winter time 07, bo jest taki całkiem inny i w moim ulubionym odcieniu. A w zestawie winter time 04, tworzyłby idealny duet.
    Gratuluj pieknej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  83. Jejku, trudno jest mi się zdecydować, który papier najbardziej mi się pdoba... Hmmm... Chyba będzie to nr 05 i 06 - są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  84. Wszystkie są przecudne! Kawał dobrej roboty! Gratuluję Pani Projektantce! :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Oj, baner mam na pasku bocznym a podlinkowałam tylko adres bloga, czy tak może być??? :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Najbardziej mi się podoba papier numer 5.
    Informacja o candy na pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  87. o mamo...ktory papier podoba mi sie najbardziej...hm...te niebieskie, ale ten naj to wlasnie ten pierwszy na dole po prawej... jest piekny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Dla mnie faworytami są 02 i 05, piekne mroźne kolory, a grafika niespotykana.

    OdpowiedzUsuń
  89. Z papierków naj naj naj jest nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  90. Mnie się podobają 02 i 05. Są naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Jestem setna!

    Podoba mi się najbardziej niebieska odsłona tej kolekcji, zarówno duży arkusz, jak i ten mniejszy. Reszta też super:)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  92. Wszystkie są ładne ale jezeli mam wybrać to stawiam na 01

    OdpowiedzUsuń
  93. Jako wielbicielka Smerfów stawiam na wszystko co niebieskie - stawiam na winter time 05 :)

    OdpowiedzUsuń
  94. niebieskie papierki bardzo mi przypadły do gustu

    OdpowiedzUsuń
  95. To bardzo trudny wybór! Wszystkie są śliczne i bardzo klimatyczne. Waham się między 2 a 1, ale 5 jest zaraz za nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Najbardziej podobają mi się papiery 5 i 6, są piękne

    Pozdrawiam

    ivo

    OdpowiedzUsuń
  97. cała kolekcja urzekająca, a 5 jest naj, naj

    OdpowiedzUsuń
  98. Cała kolekcja jest piękna! Wybrać jeden to nielada sztuka. Ale gdybym już tak naprawdę musiała sie zdecydować i cos wybrać to z pewnością byłaby to 5 :) wspaniały jest :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Cudna cała kolekcja, ale najbardziej podoba mi się koronkowa szósteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Wszystkie papiery cudownie zimowe, ale najbardziej zimowe dla mnie to 01 i 05 :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  101. piękne papiery, najbardziej mi się podoba ten szary ;)

    OdpowiedzUsuń
  102. Piękne papierki - najładniejsze te w odcieniasz szarości i beżu...

    OdpowiedzUsuń
  103. przepiękna jest piąteczka :-)
    info u mnie na blogu :-) chciałam jeszcze pogratulować Penini przepięknych papierków
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. Mi od pierwszego wejrzenia spodobał się Winter time 05.

    OdpowiedzUsuń
  105. Najbardziej podoba mi się papier różowy i niebieski. Są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  106. Wygrywa Winter time 05 :) Chociaż ciężko powiedzieć dlaczego - bo tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  107. Jak dla mnie najpiękniejsza jest siódemka :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Mnie najbardziej podoba się siódemka :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Hej, dziękuję za możliwość wzięcia udziału w takim fajnym CANDY, najbardziej podoba mi się Winter time 05. Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga - banerek juz wstawiam

    OdpowiedzUsuń
  110. To i ja się zapiszę na takie słodkie Candy i zapraszam na moje Candy.
    Wszystkie papierki są urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  111. Nie potrafię się zdecydować, gdyż wszystkie są urocze, szczególnie 05 i 07:) Cudowna kolekcja, więc serdecznie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  112. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  113. ogromną przyjemnością się zapisuję, bo papierki są cudne :-) Wszystkie są piękne, ale mając wybierać to 2,5 i 8 to moje faworyty :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  114. Śliczne papiery!:) Najbardziej podoba mi się nr 8 - turkusowe groszki.:)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Wszystkie papiery super, ciężko wybrać...Turkusowe groszki nr 8 kuszą.
    Tiberianeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Hm, trudny wybór... Niemniej jednak wybieram Winter time 07 - soczyście malinowy i rozgrzewający. W sam raz na zimowe chłody ;)

    PS Bloga nie prowadzę, ale wszystkie pozostałe warunki (łącznie z konkursem na FB) - spełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  117. w totka się nie udało, no to może tutaj mi się poszczęści? :) najbardziej podoba się 01 i 04 :)
    http://scrapoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. śliczna kolekcja, jak dla mnie naj jest Winter time 01

    OdpowiedzUsuń
  119. Mnie rozkochał w sobie Winter time 05 i nic go nie przebije :)

    Nie prowadzę bloga, informację o konkursie udostępniłam na FB.

    OdpowiedzUsuń
  120. Te zimowe papierki są na prawdę śliczne, ale najbardziej podoba mi się jednak winter time 08

    OdpowiedzUsuń