środa, 20 listopada 2019

KALENDARZ ADWENTOWY

Przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia

czyli moja wersja kalendarza adwentowego



Witajcie:)

Na dzisiejsze spotkanie przygotowałam kalendarz adwentowy. Okres przygotowań świątecznych rusza już wkrótce pełną parą i aby umilić ten czas  dzieciom i sobie warto pokusić się o taki właśnie gadżet. Oprócz słodkości czy innych drobiazgów możemy przygotować sobie zadania na każdy dzień, które pozwolą wspólnie przygotować się do tych ważnych Świąt:)











Każdy dzień to odrębne pudełeczko, zatem zdjęć będzie naprawdę sporo:)

























Wykorzystałam świąteczną kolekcję papierów, wycięłam mnóstwo papierowych dodatków z kolekcji oraz dratwę, szyszki, kwiaty, sznurki i inne dodatki. Każde pudełko jest inne, lecz każde ma swój urok:)


















Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu, pozdrawiam ciepło:))



Ze sklepu wykorzystałam:







6 komentarzy :

  1. As claimed by Stanford Medical, It is in fact the one and ONLY reason this country's women live 10 years more and weigh on average 42 lbs lighter than we do.

    (By the way, it really has NOTHING to do with genetics or some hard exercise and EVERYTHING to about "how" they eat.)

    BTW, What I said is "HOW", not "WHAT"...

    TAP this link to see if this brief questionnaire can help you release your real weight loss potential

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kalendarz. Fajnie się prezentuje na ścianie! Z chęcią bym taki dostał!

    Mój Blog: https://oknaoptimus.eu/

    OdpowiedzUsuń
  3. I believe there are many people who feel like I read this article!
    I hope you continue to have articles like this to share with everyone!
    wordpress
    blogspot
    youtube
    កាស៊ីណូ

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. โปรโมชั่น pg slot มากมาย เล่นง่ายจ่ายจริง แตกจริง ต้อง pg slot เท่านั้น! เล่นสล็อต พีจีสล็อต เว็บไซต์ตรงผู้ให้บริการเกมสล็อตออนไลน์ชั้นหนึ่ง ทกลอง เล่น ฟรี พร้อมโบนัส

    OdpowiedzUsuń