czwartek, 18 października 2012

Kolejne inspiracje od Ani


Witam się z Wami czwartkowo, w drugiej części inspiracji dla Studio75. 


Na dziś przygotowałam dla Was piękną, beżową odsłonę kolekcji Summer&Latte. 
Przyznam, że wszystkie wzory świetnie się ze sobą komponują tworząc spójną całość, która nie wymaga zbyt wielu kontrastowych dodatków.
Na początek Layout, na którym bardzo chciałam wyeksponować piękne zdjęcie... 
Jego stłumione zielenie idealnie zgrały się z beżową częścią kolekcji Summer&Latte. 
Użyłam też papierowych róż, które delikatnie spryskałam zieloną mgiełką.








Oprócz layoutu, przygotowałam też romantyczny notes. 

Nieduży, bardzo kobiecy drobiazg w stylu retro. 
Myślę, że papier w groszki wygląda niezwykle uroczo w roli okładki. 





Nie wiem czy wiecie, ale Studio75 posiada w swojej ofercie śliczne kremowe kartki do notesów oraz sprężyny do bindowania okładek - tak więc przygotowanie notesu staje się bardzo przyjemne:-)




Serdecznie dziękuję za możliwość tak przyjemnej współpracy - szczerze polecam produkty ze Studia75:-)
Ciepło pozdrawiam,
Anna Zaprzelska

3 komentarze :