czwartek, 11 października 2012

Ania Zaprzelska - Gość studio75 / studio75 Guest Designer

Witajcie Kochani, 

W progach studio75 gościmy z wielką radością utalentowaną projektantkę Anię Zaprzelską
Ania przygotowała dwie inspiracje na papierkach z kolekcji summer&latte.

Oto co Ania pisze na ten temat: 

"Uwielbiam warstwy... Kiedy jeden kawałek papieru ukrywa się pod drugim, kiedy coś odstaje, wystaje i na dodatek jest pogniecione. Przepiękne, "wodne" kolory złamałam delikatnym odcieniem papierowych róż oraz koronkami serwetek. Chciałam, aby barwy przenikały się jak na obrazie malarza i mam nadzieję, że mi się to udało..."





W tym czarującym scrapie Ania użyła papierów summer&latte 01,02,03,04,05 . 

O drugiej pracy Ania pisze: 

"Kartka kopertówka to niezwykle elegancka forma kartki i myślę, że papier 05 z kolekcji Summer&Late idealnie się na taką kartkę nadaje. Jego delikatnie rozmyte kolory, pięknie eksponują kwiatową kompozycję, a po złożeniu kopertówki, paski z wzorem układają się ukośnie i wygląda to naprawdę ładnie. Dodatkowo użyłam tu ślicznych kremowych róż, dostępnych w sklepie - są pełne, duże - naprawdę pasują doskonale." 




Tu Ania wykorzystała piękne róże oraz summer&latte 05 . 

Dziękujemy Aniu za te wyjątkowe inspiracje i czekamy z niecierpliwością na beżową odsłonę summer&latte w przyszły czwartek. 

A Was zapraszamy na niesamowite nowości w studio75.pl:

wyjątkowe płótno craftowe

Pozdrawiam

6 komentarzy :

  1. Piękne są prace Ani :) i te charakterystyczne szarpania przy przeszyciach. niby takie potargane ale jak!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, brises, Ty uwielbiasz warstwy, a ja uwielbiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje prace, Aniu, wciąż mnie zachwycają- szczególnie właśnie warstwowanie :)
    Zapraszam też do obserwowania mojego bloga na: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń