sobota, 20 października 2012

Płótno na warsztacie u JaMajki

Witajcie, 
Dziś będzie płóciennie i mixed-mediowo. A to za sprawą naszego sobotniego gościa:  Marty - JaMajki
JaMajka wyczarowała z płótna craftowego naprawdę świetną okładkę do art journala. Oto co Marta pisze o swoich doświadczeniach na płótnie: 


"To mój osobisty art journal, więc postanowiłam nadać mu niepowtarzalną i "moją" oprawę. 
Najpierw nieprzyklejone płótno potraktowałam embossingiem na gorąco z przezroczystym pudrem. Następnie całość wytuszowałam tuszami wodnymi za pomocą gąbeczki, które nadały całości starociowy, brązowy kolor"





"Przyszła pora na oklejenie tekturowej bazy okładki - płótno przykleiło się pięknie, gładko i bez wybrzuszeń.
Na przygotowaną w ten sposób bazę w niektórych miejscach nakleiłam paski płótna w naturalnym, szaro-beżowym odcieniu. Niektóre paski przedziurkowałam dziurkaczem ozdobnym (płótno świetnie się dziurkuje!). Dodałam stemple - guziki i stempel napis."





"Brązowe płótno pod zdjęciem ostemplowałam w motyw drewna. Dodałam kilka swoich 
dodatków, naklejek, spinaczy. Przykleiłam motyw ze zdjęciem do bazy, uzupełniłam zębatkami, metalowymi ozdobami"





"Okładka z tyłu przeszła inną próbę - stemplowanie farbą akrylową - i tu również pełne zadowolenie smile Wystarczyło dodać kilka dodatkówi, cieniowań, by uzyskać ciekawą, różnorodną powierzchnię."



"Z punktu widzenia osoby, która uwielbia pracę z mediami, mogę polecić płótno craftowe z czystym sumieniem. 

Przyjmuje różnorodne tusze, pudry, kleje. 
Zachowuje się jak papier, można je łatwo dziurkować, przyklejać, okładać tekturę. 
To płótno na pewno zagości na stałe w moich pracach."

Bardzo dziękuję JaMajce za gościnny występ w studio75, świętną mediową pracę na płótnie i cenne spostrzeżenia :) 
A sprawcę całego zamieszania dostaniecie w studio75.pl


Pozdrawiam 
Aneta 

1 komentarz :