środa, 10 października 2012

W brązach i nowość w sklepie - płótno craftowe!


Witajcie:)
Dziś mam dla Was kartkę i małe pudełko na kartki notesowe z papierów Studio 75. To bardzo prosty do wykonania, a całkiem efektowny zestaw - można go zrobić nawet ze ścinków, efekt przestrzenny uzyskujemy za pomocą kostek dystansowych 3D.

Główną ozdobą kartki jest kwiatek gardenii, sznurek z ćwiekiem oraz chlapania tuszem kreślarskim.



Obok kartki oklejone papierem pudełeczko na kartki do zapisków.


Wieczko ozdobiłam kilkoma potuszowanymi warstwami papierów z kolekcji Summer & Latte, kawałkami płótna z wykonanym na nim gazetowym transferem, różyczkami, gałązkami wyciętymi dziurkaczem z papierze brokatowym i kawałkami taśmy dekoracyjnej. Całość uzupełnia napis i stare kolczyki:)



Mam jeszcze dla Was relację w pigułce z Chorzowa, gdzie na mini warsztatach kartkowych pracowałyśmy na papierach i dodatkach ze Studio 75:)


Na koniec mam dla Was fantastyczną wiadomość! Oczekiwane przez Was płótno craftowe jest już na półkach sklepowych i to w różnych kolorach!! Zapraszamy do sklepu Studio 75:)

Pozdrawiam Was ciepło!

Materiały Studio75 użyte do powyższych prac:

Płótno  craftowe - beżowo -szare

Kwiat gardenii 09- 5 szt, rozmiar  3cm   Różyczki  - 10 szt, rozmiar 1,5cm

Róża ecru 3,5cm, 4 szt.  Karton 100% brokatu-czarny

Summer&latte 03 Summer&latte 04

Summer&latte 02Kostka 3D - 2 mm

4 komentarze :

  1. fajne prace. Bardzo mi się te
    pracepodobają. Miałam przyjemność
    brać udział w pierwszych warsztatach. I napewno jak będę
    miała możliwość, będę też brać w innych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe podejście! Bardzo mi sie podoba. Szkoda ze nie mogłam wpaść na kawę i nie tylko:)

    OdpowiedzUsuń