piątek, 19 października 2012

zimowa szkatułka

Witajcie! Dziś pokażę Wam, w jaki sposób ozdobiłam kwadratowe drewniane pudełko. Bardzo lubię tego typu opakowania, bo zarówno mogą pełnić rolę szkatułek, jak i opakowania na drobny prezent. Zanim zaczęłam zabawę z papierem, wykorzystałam gesso, by pomalować go na biało, nadając nierównej faktury, z lekka imitującej snieg.. A następnie pupuściłam już wodze fantazji z papierami z kolekcji  summer&latte 03.




Wieczko ozdobiłam kwiatami wiśni oraz cudnym wzorem z tekturki, który zembossowałam na biało z drobinkami złota.


 Tutaj możecie zobaczyć, jaki efekt uzyskałam przy embossingu na gorąco. Natomiast listkom dodałam zimowej faktury przy pomocy farbki puchnącej i palca ;)


I na zakończenie jeszcze piękny kwiat wiśni.


.

A czy Wy lubicie ozdabiać pudełka? A może tworzycie je od podstaw?

Użyłam materiałów:






Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia!
Maria/Karmeleiro

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz