piątek, 5 października 2012

Mini kartki

Witam Was serdecznie! To mój pierwszy post, jak Projektantki na blogu Studio75! Z wielką radością dołączyłam do wspaniałego Design Teamu! Dziś pokażę Wam dwie kartki, które są troszkę nietypowej wielkości. Wpadła mi w ręce baza kartkowa o długości 21cm. Podchodziłam do niej z prawej strony, z lewej, od przodu, od tyłu i nic. Nie mogłam pomysłowo zapełnić tej przestrzeni. Dlatego wzięłam nożyk i przecięłam ją na pół. Dzięki temu zyskałam dwie mini kartki.


Za bazę w obu kartkach posłużył mi papier, z lekkimi zdobieniami z kolekcji  summer&latte 03 przypominający pyszne capuccino. Na jednej z kartek delikatna koronka a na drugiej łagodny w kolorze kwiat wiśni pełnią rolę pianki ubitej z mleka.

Mam nadzieję, że zachęciłam Was moimi mini kartkami, do działania również na mniejszej powierzchni. 

Użyłam materiałów:




Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia!
Maria/Karmeleiro


8 komentarzy :