poniedziałek, 29 października 2012

Latte na Święta / Latte for Christmas .

Witajcie,
dziś mam dla Was kilka kartek świątecznych, które powstały na bazie papierów zdecydowanie nie świątecznych :) Oczywiście mowa o kolekcji Summer&Latte, 
która dotychczas kojarzyła mi się z wakacyjnymi klimatami :)
Ale jak się okazało, świetnie sprawdza się także na Święta!





Wykorzystane materiały to: 

Summer&latte 03 Summer&latte 07 Karton 100% brokatu - 24x34 cm - srebrny

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam udanego twórczego tygodnia!

8 komentarzy :

  1. och, bardzo lubię takie klimat kartek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne, aż chce sie zakasac rekawy i zrobic cos podobnego. jestem zainspirowana!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziękuję za tak miłe Wasze słowa! super że mogłam ciut Was zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciut? piękne inspiracje ;) pierwsza moją faworytką, świetnie pokazałaś ciepłą stronę latte i świat przy kominku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, nie sądziłam, że te papiery są aż tak wszechstronne!

    OdpowiedzUsuń