piątek, 17 października 2014

Niebieska kartka na Chrzest

Witajcie!
Dziś kartka z okazji Chrztu Świętego 
wykonana z papierów "Zimowy poranek"
- papiery do kupienia w sklepie Studio75.
Są uniwersalne i sprawdzą się nie tylko
przy świątecznych okazjach.

Hello!
Today I want to show You
a baptism card
made with "Winter morning" paper collection
- you can buy it in Studio75 shop.
You can use them not only for winter
or Christmas cards.



Użyłam także "taga" z napisem z kolekcji "Wyjątkowe Chwile".
I used a tag with an inscription from "Lovely moments" collection.





Użyłam:
I used:








Zapraszamy Was na trwające właśnie wyzwanie#10!
Please, join our challenge#10!



Zapraszamy też na zakupy na Craftshow z rabatem!!!





5 komentarzy :

  1. Delikatna, ze smakiem... Papiery rzeczywiście bardzo uniwersalne - jeszcze nie pocięłam, żal mi tych pięknych wzorów i kolorów... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Pięknie te papiery wyglądają, muszę dopisać do listy zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje kwiatuchy, ślicznie wyglądają na tych kolorach. I dopiero teraz zauważyłam że one są w napisy :) Chyba pójdę pobuszować w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super
    lubie to ze twoje kartki sa takie delikatne

    OdpowiedzUsuń