środa, 10 maja 2017

"Żyj każdym dniem" płótno / "Live everyday" Canvas

Witajcie cudowni fani Studio 75!
Hello lovely Studio75 fans!


Mam nadzieję, że macie dobry dzień. Dziś chcę podzielić się z Wami mixedmediowym płótnem.
zerknijcie -

"Żyj każdym dniem"

Hope you are having a great day. Today I want to share with you all a mixed media canvas I created. 

Have a look-

"Live Everyday" 




Kilka zbliżeń / Some close ups-



Do mojego płótna użyłam cudownej nowej kolekcji Aleja Róż. Użyłam papieru na tło i nałożyłam na niego dość dużą warstwę przezroczystego gesso. Gdy wyschło użyłam moich ulubionych mgiełek i stworzyłam tło. 

I used the gorgeous new released Rose Avenue papers for this canvas.  I used the ' ' Paper on my background and gave it a good coat of clear gesso. Once it was dry I used some of my favouite sparys and created the background


Stworzyłam na płótnie grupę kwiatów i powycinanych z arkuszy papieru elementów oraz dodałam odrobinę ozdób w przypadkowych miejscach.

I made my cluster with some flowers, fussy cuts from Studio 75 papers and random embellishments.


Użyłam maski ze Studio 75 i białego gesso aby stworzyć tło. 
I used the Studio 75 stencil and some heavy white gesso on the background as well.



Studio75.pl supplies used-




Dziękuję za odwiedziny .
Życzę miłego dnia!
Thanks for stopping by today.
Have a great day! 





2 komentarze :