sobota, 19 maja 2018

Gościnna projektantka Ikemo - Rustykalna kartka ślubna / Guest designer Ikemo - Rustic wedding card


RUSTYKALNA

Hej wszystkim!
Ostatnio udało mi się pokazać wam czarno różowego exploding boxa, a
dziś zapraszam na kartkę z dość dawnej kolekcji, ale jak bardzo
ciągle na czasie!
Kartka miała być w stylu rustykalnym... Przyznam, że nie do końca
wiedziałam jak ugryźć temat, bo przy shabby chic to od razu wiem co
zrobić, a tutaj trochę musiałam pomyśleć. Postawiłam jednak na
naturalną kolorystykę z rozjaśnieniem poprzez elementy bieli. Tym
razem kwiaty 3D zastąpilam niewielkimi pączkami oraz kwiatami
wyciętymi z papieru i odrobinę pomiętymi, aby nie były "zbyt
płaskie". Tworzenie tej pracy nie było dla mnie zbyt łatwym zadaniem,
jak sądzicie? Spisałam się, czy może powinnam skupić się na czymś
jeszcze?

Buziaki
Ola / Ikemo

Pozdrawiam
Aleksandra Ziomek

Hey everyone!
Recently, I was able to show you a black-pink exploding box.
Today want to show you to a card from a rather old collection, but how much
still on time!
The card was supposed to be in a rustic style ... I admit that it is not entirely
I knew how to bite the subject, because with shabby chic I know what
to do, and here I had to think a bit. I decided  to use 
natural colors with lightening through white elements. 
 I replaced the 3D flowers I mostly use with small buds and flowers
cut out of paper and a little bent so that they would not be "too"
flat. "Creating this job was not an easy task for me,
what do you think? I did a good job?  maybe I should focus on something
yet?






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz