piątek, 16 grudnia 2016

Album

Witajcie wszyscy,

po trzech latach przyszedł czas na mój ostatni projekt dla Studia 75. Był to niesamowity czas pracy z pięknymi papierami oraz w towarzystwie kreatywnych ludzi, którzy byli w DT Studia.

Dziękuję Anecie za tą niesamowitą przygodę.

Hello everyone,

it's time for my last project for Studio 75 after 3 years. I was amazing time work with beautiful papers and with very creative people, which was in Studio 75 DT.

Thank you for this amazing adventure Aneta.

Wiem, że niedługo święta, ale tym razem postanowiłem zrobić coś czego jeszcze nigdy nie robiłem. Tak powstał mój pierwszy album. Bazę ozdobiłem papierami z kolakcji "Panna Oliwia" oraz "Marzenia Alicji".

I know it's Christmas soon, but this time I decided make something different, something what I never done before. I made my first album. I decorated base with papers from two collection: "Miss Olivia" and "Alice's dreams".


Okładkę udekorowałem kwiatami zrobionymi z foamiranu oraz perełkami w płynie.

I decorated cover with foamiran flowers and liguid pearls.











Użyłem: / I used:



Nie zapomnijcie o świątecznym wyzwaniu :)

Don't forget about a Christmas challenge :)



2 komentarze :

  1. Czekałam tego Twojego pierwszego z pierwszych- jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż trudno uwierzyć, że to pierwszy... jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń