poniedziałek, 5 grudnia 2016

Witaj Maluszku / New Baby Cards

Dzisiaj chciałabym pokazać dwie kartki z okazji narodzin dziecka. Do ozdobienia kartek użyłam śliczne papiery z kolekcji Primo. Kartki wykonałam na białych bazach.
 Kwiatki zrobiłam z papieru czerpanego. Niekróre kolory są dostępne w sklepie.

Today I would like to share two New Baby cards. To decorate my card I used papers from Primo collection. I also used white card bases. I handmade my flowers from handmade paper. Some of the shades are available in Studio75.



Do kartki dla dziewczynki użyłam Primo 02 i Primo 01.

For a Baby Girl card I used Primo 02 and Promo 01.



Do drugiej kartki użyłam Primo 03 oraz Primo 04.

For a Baby Boy card I used Primo 03 and Primo 04.



I used:







Serdecznie zapraszam na świąteczne wyzwanie.

Please join in our December challenge.


Serdecznie pozdrawiam!
Thank you for stopping by!
Joanna

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz