piątek, 9 grudnia 2016

Let it snow...

Hello scrapper friends!  Today I share a winter page that I made with the beautiful Christmas Time collection.

Witajcie scrapowi przyjaciele! Dzisiaj dzielę się z Wami LO z piękną kolekcją Idą Święta.


My base paper is the Christmas Time 01 that I combined with the Christmas Time 04(red).
Bazą jest papier Idą Święta 01, który połączyłam z Idą Święta 04.

I cut the circular frame chipboard in two pieces and placed it behind my photo.
Przecięłam okrągła tekturową ramkę na dwie części i umieściłam je pod zdjęciem.

I cut out the title from the Christmas Time 06 paper.
Wycięłam napis z papiery Idą Święta 06.



 Christmas Ornament
Świąteczna zawieszka

I also made this Christmas ornament for this month challenge with the same collection.
Z tej samej kolekcji zrobiłam także zawieszkę do aktualnego wyzwania.
All the details for the Christmas Ornament/challenge #12 are ....HERE

Wyszkie szczegóły dotyczące wyzwania znajdują się .... TUTAJ

Products I used:
Użyłam:


Christmas Time 02



Christmas Time 06




Thanks for stopping by...Until next time!!!
Dziękuję za wizytę, do następnego razu!

 Marilyn

1 komentarz :