sobota, 23 marca 2013

Dla niej i dla niego / For her and him


Witam serdecznie!
Dziś czwartek i jak zazwyczaj w czwartki bywa - gość w studio75 ;)
Naszym dzisiejszym gościem jest przezdolna Ania Kaczmarek znana Wam jako Aka
Ania przygotowała dwie kartki - dla Niej i dla Niego.
W swoich pracach świetnie zmiksowała papiery z kolekcji Vintage Memories , Winter time  i Summer&latte

"On - jestem miłośnikem górskich wycieczek"



 "Ona to panna wkraczająca w dorosłość"



Oto co Ania pisze na temat swoich prac:
"Pomysł na nie powstał w trakcie make&take w Łodzi, gdy stwierdziłam, że fajnie byłoby zrobić karki dla mężczyzny i dla kobiety z tych samych papierów. Na każdej kartce jest po 6 papierów plus alfabet i cyfry"


Użyte materiały/Products:
Alfabet i Cyfry Summer & Latte

Aniu, dziękuję za przecudne inspiracje ;)

Pozdrawiam serdecznie,
Aneta

6 komentarzy :

  1. Aka, te dwie kartki są świetne! Umiesz zaskoczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka dla niej - słodka i romantyczna, kartka dla niego - skradła moje serce bo kocham górskie wędrówki :)
    A przy okazji zapraszam na Candy http://pasje-iluszki.blogspot.com/2013/03/candy-u-iluszki-zapraszam-dzis-mija.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne pomysły. Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam, że spotkanie innej Ani Kaczmarek to tylko kwestia czasu, ale nie przypuszczałam, że i ona będzie fanką scrapbookingu ;)
    Pozdrawiam serdecznie Aniu- Anula też K. :D

    OdpowiedzUsuń