środa, 20 marca 2013

Tagi -karteczki /Tags-cards

Witam serdecznie.
Z tęsknoty za wiosną i ciepłym przytulnym słoneczkiem wykonałam dwie wiosenne 
karteczki w kształcie tagów. 
Każdą karteczkę ozdobiłam wyciętym motywem ptaszka i domku oraz dodałam do każdej kwiaty a także listki.  Użyłam cudownych papieru Sweet Home i Vintage Memories...a wszystko w pastelowym różu
 i zieleni z dodatkami bieli i nutką brązu.

Welcome.
The longing for a cozy and warm spring sunshine performed the two cards in the form of tags.
Each piece of paper cut embellished bird motif and a house, and I added to each flower and leaves.
I used the wonderful paper and Vintage Home Sweet Memories ... all in pastel pink and green with white accessories and a touch of brown.






Do wykonania kartek użyłam:
I used to carry cards:

Vintage Memories 07Vintage Memories 04  Sweet home  04 Sweet home  05Kwiat gardenii 06 - 5 szt, rozmiar  4,5 cm   Kostka 3D - 2 mm
Pozdrawiam-Peninia
Regards-Peninia

8 komentarzy :