piątek, 5 lipca 2013

Stemplowe dziewczynki/ Stamp girls

Witajcie wszyscy nasi Fani!

W Polsce lato w pełni i ta całkiem przyjemna pogoda zachęciła mnie do pokolorowania stempelków. Swojego czasu udało mi się zdobyć kilka slodkich dziewczynek i to z nimi właśnie przygotowałam kartki.

Hi everybody! It's summer in Poland and quite nice weather enhanced me to start coloring stamps. Luckily I got some lovely stamp girls and I prepared three cards with them.


Użyłam papierów z różnych kolekcji Studia75. Już kiedyś Wam wspominałam, że lubię mieszać różne kolekcje. Na pierwszej kartce użyłam zielony papier z motywem fotela oraz papier w delikatną kratkę z kolekcji Grey Rainbow. Dodałam również delikatną bawełnianą koronkę i inne ozdoby.

I used papers from different studio75 collections. As I told you some time ago - I love mixing. On the first card I used green paper with an armchair pattern and checked paper from the Grey Rainbow collection. I added a delicate cotton lace and other embllies.


Druga  kartka wydaje się bardziej kolorowa a na niej kolejna słodka dziewczynka. Wykorzystałam między innymi papiery z kolekcji Sunshine Love. Z płótna kraftowego wycięłam przy pomocy wykrojników kwiatki. pryzkleiłam też nawiasowe drewienko, które pokolorowałam żółtą ecoliną. Odstemplowałam również wzór pięknego żyrandola i wpasowałam go w tło.

The second card seems to be more colorful. Another sweet girl on papers from the Sunshine Love collection. I die cut the flowers from the craft canvas, I also stuck a wooden die cut which I colored with yellow ecoline. What's more, I stamped the beautiful chandelier and I added it to the background.



Trzecia kartka przypomina mi letnią nadmorską bryzę. Nawet stemplowa dziewczynka ma rozwiane włosy. Najabrdziej pasują mi tutaj papiery z kolekcji Sunshine Love, bo są takie letnie! Słoneczne drewienko z guzikiem w czerwoną kartkę w środku dopełnia całości.

The third card reminds me summer breeze at the sea. Even a sweet girl has wind blown hair. The papers from the Sunshine collection are perfect to create such cards. Sunny wooden die cut with a red checked button inside finish the look.




Co myślicie o moich letnich kartkach? Czy podobają się Wam? Mam taką nadzieję. Przesyłam Wam buziaki z nad morza :)

What do you think about my cards? Do you like them? I hope so! Sending you warm kisses from the seaside resort!



Użyłam:
I used:





















5 komentarzy :

  1. Świetne, kolorowe a dziewczynki przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne!
    bardzo mi się podobają te szare kwiatuszki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są! Radosne, optymistyczne i takie pozytywnie nakręcające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam bardzo, bardzo :)))

    OdpowiedzUsuń