piątek, 19 lipca 2013

Takie tagi - Just tags


Witajcie w środku lata!


Welcome in the middle of the sunmmer!

Ostatnio troszkę odpoczęłam i nabrałam jeszcze większej ochoty, by tworzyć delikatnre i romantyczne rzeczy. Dlatego dziś chcę Wam zaprezentować dwa tagi. Mogą być dodatkiem do prezentu, zamiennikiem tradycyjnej kartki, czy prezentem samym w sobie

I've relaxed a little bit recently and I felt inside a power to make more delicate and romantic stuff. That's why I'd like to present two tags today. They can be used as a present accessories, you can write some warm word on the other side of them.





W obu pracach sięgnęłam po starsze kolekcje, wybrałam papiery subtelne i kobiece. Dodałam koronkę, tiulowe kwiatki, perełki.

I chose papers from the older collections, very soft and subtle. I added fabric lace, tulle flowers and pearls.




W trakcie robienia tagów piłam kawę z mlekiem i natchnęło mnie to, by dodać trochę białych, ecolinowych oraz kawowych chlapnięć.

I was drinking white coffee while making those tags and it inspired me to make some white ecoline and coffee splatters.




Mam nadzieję, że polubiliście mój romantyczny styl,

życzę Wam miłego dnia!

I hope you like my romantic style, have a nice day! Użyłam:
I used:










2 komentarze :

  1. cudowne i w takim delikatnym klimacie

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę romantyczne , przepiękne
    w wolnej chwili zapraszam do domu wazki
    www.bloggkasi.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń