sobota, 11 stycznia 2014

Róże, róże i jeszcze raz róże....wyzwanie #1 / The challenge# 1

Witam Was w moim pierwszym wyzwaniu dla Studia 75.
Welcome you at my first challenge for Studio 75.


Wyzwaniem dla Was będzie przygotowanie pracy
 (kartki, albumu, tagu itd.)
w której dominować będą RÓŻE,
Warunkiem jest użycie róż
zarówno na papierze jak i w formie przestrzennej. 

Please create a work 
  (cards, album, tag, etc.)
with  a motive of ROSES
The condition is the use of Roses 
 should be both on paper and 3D form.

Zasady wyzwania:
Do wyzwania możecie zgłosić maksymalnie 3 prace. 
Prace muszą być nowe, wcześniej nie publikowane i każda zgłoszona w osobnym linku.
Prace zgłaszacie poprzez system Inlinkz podając link do posta z pracą a nie do całego bloga.
Prosimy o wstawienie powyższego, podlinkowanego banerka w poście na własnym blogu


The challenge rules: You may submit maximum 3 entries, but the project have to be new, not posted earlier. You add project (s) via inlinkz. Please give the challenge bottom with link to our challenge at your post.
  
A teraz garść inspiracji od naszego DT:
And now some inspiration from our DT:

Ja czyli Wiśnia przygotowałam słodkie pudełko z własnoręcznie wykonanymi kwiatami
a bazę stanowił papier z kolekcji Rozalia w Ogrodzie 04
I prepared a sweet box with hand-made ​​flowers
and the base was a paper from the collection of Rosalie in the Garden 04


Karmeleiro przygotowała mini album w roli głównej z papierami Mała Czarna  i gardeniami. 
Kobiecy i delikatny, mimo, iż różu tutaj brak.
Karmeleiro prepared a mini-album with  Little Black Dress  papers and gardenias
Feminine and delicate, although without pink here.


Novinka stworzyła kartkę dla Babci w której wykorzystała
również papiery z kolekcji Mała Czarna oraz dzikie róże.
Novinka created a card for Grandma 
with the papers from the collection of Little Black Dress .


JaMajka wyczarowała delikatną ślubną kartkę, wiadomo z Małej Czarnej
JaMaica created a delicate wedding card, as known from Little Black Dress papers.


Dorota jak zwykle puściła wodze fantazji  i wykonała 
papierowy but ozdobiony papierem Special Moments i Mała Czarna., arkusz w róże
Róże zrobiła sama z papieru czerpanego.
Dorota, as usual, she was giving to her imagination 
and made paper shoes decorated with paper 
Special Moments and Little Black Dress


Na Wasze prace czekamy do 10 lutego 2014.
We're waiting to your works till February, 10st.
Ogłoszenie wyników 18 lutego 2014. 
The challenge results will be announced on 18th February 2014. 


Na osobę, której praca otrzyma od nas wyróżnienie czeka bon o wartości 30 zł 
do wykorzystania w sklepie Studio75
The 30 zł voucher is waiting for the challenge winner at Studio75


Zapraszamy do udziału w wyzwaniu i życzymy miłej zabawy :)
Have a fun with our challenge and good luck!
Pozdrawiam
Paulina-Wiśnia






22 komentarze :

  1. Wspaniałe prace! Karmelku, albumik jest cudowny! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne inspiracje i bardzo wdzięczny temat... może się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny temat! Insiracje są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Inspiracje cuuudowne- ale mam pytanie, czy róże muszą się znaleźć i na papierze i w formie przestrzennej? Zrozumiałam, że mają dominować w pracy... A niekoniecznie muszą być i na papierze... (zresztą mam wrażenie, że część DT tez tak zinterpretowała wytyczne wyzwania...)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko, warunkiem koniecznym jest występowanie róż zarówno jako wzór na papierze jak i w formie przestrzennej - jako kwiaty. Wszystkie prace inspiracyjne spełniają te wytyczne. Pozdrawiam i zapraszam do udziału w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. But wymiata;)) Jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyzwanie, a temat tak szeroki że można tworzyć prace jedna za drugą. Limit 3 prac to za mało hehe Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gapa ze mnie - nie doczytałem, że i na papierze. Grzecznie wycofuję kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również grzecznie wycofałam kartkę, ale rameczkę świeżuteńką dodałam ;-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne prace, z przyjemnością dołączę ze swoim skromnym wykonaniem do tak zacnego grona.

    OdpowiedzUsuń
  11. hmmm a ja juz nie moge wycofac.... brak czerwonego krzyzyka

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne inspiracje, wspaniałe wyzwanie, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie na zdjęciach słabo róże na papierze widać a zdjęć już nie zrobię bo kartka już u właścicielki - ale co tam inne róże widać a poza tym to sama przyjemność zaistnieć w tak fantastycznym towarzystwie (po roku przerwy w scrapowym blogu ) więc cieszę się z tego. I pozdrowienia dla wszystkich uczestniczek :) Basia

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja przepraszam za moje gapiostwo, ale po przeczytaniu komentarzy zorientowałam się, że nie do końca spełniam warunki wyzwania. Wycofałam swoją poprzednią kartkę i wstawiam drugą. Mam nadzieję, że kwiaty nastemplowane na papierze spełniają warunek. No cóż - czytanie ze zrozumieniem się kłania:) Sorki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przy drugiej pracy zrobiłam porządne zdjęcia róż - niestety jeszcze nie zawsze dobrze mi zdjęcia wychodzą. :)A tak przy okazji aż miło popatrzeć na te wszystkie kwiatowe zgłoszenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudeńka dziewczyny stworzyły - taaakie wyzwanie... - myślę, że teraz niezłym wyzwaniem będzie dla wspaniałego DT wyłonienie zwycięzcy...
    ja bym miała problem ;) :) ;)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety linkier mi się nie pokazuje i nie wiem jak dodać prace,może ktoś za mnie to zrobi :-( albo już sama nie wiem.
    http://lusillasworld.blogspot.com/2014/02/kocham-cie.html

    OdpowiedzUsuń