czwartek, 27 listopada 2014

Mikołajkowe candy z Państwem Black / Give away with Mrs&Mr Black

Witajcie Kochani :)
Już lada chwila nasza najnowsza kolekcja papierów "Pan i Pani Black" zagości na sklepowych półkach a tymczasem przedstawiamy Wam ją w całej okazałości.

Hello Dears :) 
Soon our latest collection "Mrs&Mr Black" will be available for purchase in stores and in the meantime we present all its glory.









Uzupełnieniem kolekcji "Pan i Pani Black"są badziki i dwa wkłady notesowe.
Complement the new collection are buttons and two notebooks.





Kochani, z okazji premiery nowej kolekcji mamy przyjemność ogłosić CANDY!!!

Because of the premiere our newest Mrs&Mr Black collection 
we have a great pleasure to announce the worldwide give away!!!


Oto zasady udziału  w zabawie:

1. Umieść  podlinkowany banerek Candy na pasku bocznym  swojego bloga 
2. Dodaj post z informacją o konkursie wraz z logo i linkiem do tego posta na własnym blogu 
3.Podlinkuj swój post za pomocą inlinkz.com poniżej 
w terminie 
27.11-06.12.2014
4.  Zostań obserwatorem bloga studio75pl.blogspot.com (jeśli nim nie jesteś)
5. Mile widziane opinie o kolekcji w komentarzach ;)


"Mrs&Mr Black" give away rules: 

1. Create a blog post and sidebar information with link to our giveaway
2.Entry the link to your post using inlinkz tool
3.You can leave a comment with few words about this collection, it will be nice to know your opinion
4. Follow our blog

Na każde 100 zgłoszeń mamy jeden zestaw papierów i dodatków!!! 
Im więcej zgłoszeń tym więcej zestawów do zgarnięcia. 
Prosimy nie dublować zgłoszeń, każda osoba może wziąć udział w zabawie jeden raz.

For every 100 entires we have a one MRs&Mr Black set to give away. 


Zapraszamy do zabawy i pozdrawiamy ciepło :)
Have fun :)



39 komentarzy :

  1. Cudna kolekcja! Zaraz się ustawię w kolejce :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne papiery! Będą może dostępne już w ten weekend w sklepie? Bo szykowałam się na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie bym je pocięła. :-) Podobają mi się wzory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna cudna kolekcja, czekam grzecznie w kolejce licząc na odrobinę szczęścia...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem wielką fanką papierów z kolekcji "Mała czarna", więc od razu papiery z najnowszej kolekcji wpadły mi w oko :) Także ustawiam się w kolejce (agnieszkapasjonata). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje klimaty! Doskonały następca "Małej czarnej" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne papiery, bardzo podoba mi się kolorystyka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kolekcja, bardzo inspirująca :) Może mi się poszczęści...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw doskonały do prac w stylu vintage ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja jest bardzo wymowna, a zarazem subtelna i elegancka. Małą czarną uwielbiam i teraz "Pan i Pani Black" - rozpieszczacie nas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kolekcja ! Ale chciałabym jeszcze paseczki oraz kółka zębate czyli coś bardzo w męskim stylu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też chcę. Co prawda sama rozdaję właśnie drobiazgi do scrapbooka, ale chętnie przygarnę Wasze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to hop :) jestem i ja :)) kolekcja niesamowita! Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna kolekcja :) Bardzo lubię takie klimaty w papierach i dodatkach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolekcja niesamowita. Już widzę i układam sobie jak fantastycznie można by je wykorzystać. A uzupełnienie kolekcji zwala z nóg.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kolekcja! Cudne kolory, a rowery są super!

    OdpowiedzUsuń
  18. No rewelacja , chyba brakowało takich pięknych brązów na polskim rynku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo się cieszę - "zakochałam" się w "Małej czarnej" i bardzo bolałam nad tym, ze tak szybko zniknęła. No to teraz mamy ją w wersji damsko - męskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pocięłabym ;) Mega kolekcja...i te wąsy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolekcja zapiera dech w piersiach. Wieże Eiffla cudowne. Chciała bym wygrać by móc obdarować notesikiem ozdobionym tą kolekcją siostrę . Był by to z pewnością niezapomniany prezent pod choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Stoję w kolejce po całość, choć moją uwagę przyciąga różany wkład notesowy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejna cudna kolekcja. obowiązkowo staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejna śliczna kolekcja, kuzynka "Małej Czarnej", więcej papierów dla Panów, przecież im też wykonuje się kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolekcja jest śliczna, ale wąsaty papier to moja miłość od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna kolekcja dająca tyle możliwości cudownych projektów:) już w głowie tysiące pomysłów ...a ile by radości sprawiły w najśmielszych snach niewyobrażalne:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolekcja jest świetna bardzo uniwersalna do każdej pracy i bardzo mi się spodobała wpada bardzo szybko w oko.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cukieraski - może tym razem się uda :)

    Robię to pierwszy raz i się napociłam, żeby ogarnąć jak to się robi - póki co blogi to dla mnie "czarna magia" :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo się cieszę, że ta wersja jest damsko-męska :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolekcja bardzo męska, elegancka, piękna! Jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super! Szczególnie jasne wzory na czarnym tle.

    OdpowiedzUsuń
  32. To moja ulubiona kolorystyka. Lubie takie kawowe klimaty. Takie Black. Polecam wszystkim lubiącym kolory ziemi.

    OdpowiedzUsuń
  33. rewelacyjna kolekcja, w sam raz do klimatycznych prac :)świetna jest

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem pewnie gapcia, ale nie mogę znaleźć wyników "Mikołajkowego candy"

    OdpowiedzUsuń