środa, 2 grudnia 2015

Świąteczne kopertówki / Christmas cards

Witajcie Kochani :)
Dziś trzy kopertówki świąteczna z papierów Magiczny Czas oraz dodatków z pasków z elementami do wycinania.

Hello Dears :)
Today I made three cards in the form of an envelope.
I used Magic Time collection and items from strips of elements for cutting.


Pierwsza kartka / The first card:


Zbliżenie na opaskę / Closeup of the band:



I kartka wewnątrz / And card inside:


Do wykonania tej kartki użyłam / To do this card I use:

 





Zbliżenie na opaskę / Closeup of the band:



Wewnątrz miejsce na świąteczne życzenia / Inside place at Christmas wishes:


Do wykonania tej kartki użyłam / To do this card I use:

 




Zbliżenie na opaskę / Closeup of the band:



I kartka wewnątrz / And card inside:


Do wykonania tej kartki użyłam / To do this card I use:




* * *

Pozdrawiam ciepło i życzę wielu kreatywnych chwil spędzonych ze Studio75 ;)

 I wish you many creative moments with Studio75 :)
With best wishes!



8 komentarzy :

  1. Śliczne !!! Bardzo podoba mi się ta forma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! A te papiery to mój numer jeden w tym roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, Prace bardzo ładne. Ale czy pomysł i forma nie jest podobna do tych prac które ja robiłam? Post z dnia 26.X. i 2.III na moim blogu???
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.
      Formę kopertówki poznałam znacznie wcześniej niż pokazałaś je na swoim blogu Zofiko, odpisałam na Twój komentarz, który zostawiłaś także na moim blogu, tu nie będę się powielać ;) Dodam tylko, że to dość popularna forma kartek i nie rozumiem czemu przypisujesz mi inspirację Twoimi pracami.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Ja również uwielbiam kopertówki, ale robiłam tylko te w formie koperty otwieranej z dwóch stron. Sposób przez Ciebie pokazany widzę pierwszy raz, bardzo mi się podoba bo jak widzę jest dośc prosty, po prostu pozaginać prostokąt w 3 miejscach, a całość zamknąć za pomocą opaski z paska papieru na końcu ozdobionego wg uznania. Mam nadzieję, że mogę się na Tobie powzorować i spróbować zrobić coś podobnego na różne okazje, nie tylko BN. A komentarzami co do pierwszeństwa wykonania się nie przejmuj. Ja już też miałam sytuację, że zrobiłam kurs na pudełko/opakowanie, wydawało mi się, że sama na nie wpadłam, tzn widziałam gotowce w sklepie, ale sama doszłam do tego jak je powielić, a niedanwo podobny kurs zobaczyłam na jednym z blogów. Dziewczyny, podglądamy się, wzorujemy na samych sobie, powielamy, liftujemy, tworzymy inspiracje, dlatego nasze prace będa się powtarzać mimo, że każda będzie na inny sposób wykonana,ozdobiona, wykończona. Ktoś wynalazł kiedyś papier, teraz nasza głowa w tym, żeby go umieć ciekawie opracować :)

    OdpowiedzUsuń