środa, 17 sierpnia 2016

Multilayered tag

 Witajcie Przyjaciele!
Hello friends!

Dziś pokażę Wam delikatny tag z niesamowitej kolekcji papierów Marzenia Alicji!
Today I will show you a gentle tag from a tremendous collection of paper Alice`s dreams !


Ta kolekcja jest idealna do tego rodzaju delikatnych projektów!
This collection perfectly is suitable for such gentle projects!


 Piękne warstwy skleiłam z różnych arkuszy kolekcji.
Udekorowałam tekturkami, kwiatami, dodałam koraliki, białe plamki z farby akrylowej i powstał delikatny tag.
 Beautifully layers I have pasted different sheets from this collection, I have decorated a chipboard, flowers, I have added a semi-bead, and I have added white splashes from acrylic paint, the gentle tag has turned out!


Stworzyłam już mnóstwo projektów z tej pięknej kolekcji!
I have already made many projects from this wonderful paper!


Użyłam/I used:

Chipboard tags - 3 pcs.

Alice`s dreams 6x6 paper set

Alice`s dreams 07

Stempel - motyl

Klej magic z aplikatorem

Miłego dnia!
Have a nice day!

1 komentarz :