wtorek, 25 października 2016

Just fly mixed media layout by Virág


Hello My Crafty Friends!

I am here with you again.
On my new layout I mixed our monthly rustic challenge with the wonderful colours of fall. 
You may know that I am big mixed media lover so I used different techniques for crating this scrapbook page. I chose an unconvetional size (6"x12")to make it a little playful. 
Yummy! collection fit to my conception perfectly with its rustic wooden design and the red paper with polka dots. 


Witajcie
Jestem tutaj z Wami ponownie.
Na moim nowym LO połączyłam nasze aktualne rustykalne wyzwanie z pięknymi kolorami jesieni.
Jak wiecie jestem wielką fanką mixed media więc użyłam różnych technik do stworzenia tego projektu. Użyłam niekonwencjonalnego rozmiaru 15x30 cm. Kolekcja papierów Palce lizać! z deskami i czerwonym papierem w kropeczki pasuje idealnie do mojej koncepcji.


Here are some close ups: 






Products I used: 
Użyłam:








Don't forget to join our October challenge here
Nie zapomnijcie o naszym październikowym wyzwaniu.



See you soon!
Have a great week with full of craft activities!
Hugs,

Do zobaczenia niedługo!



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz