wtorek, 6 grudnia 2016

Błyszcz mała gwiazdko / Twinkle little star

W październiku, w czasie Ogólnopolskiego Craft Party,
miałam przyjemność poprowadzenia warsztatów make&take dla grupy bardzo zdolnych osób.
Żeby przygotować się do tych warsztatów, wycięłam całe mnóstwo papierowych gwiazdek.
W czasie używania mojego Big Shot'a, postanowiłam wyciąć kilka więcej gwiazdek i przygotować z nich dekoracje.
Normalnie, do zrobienia kartki z "shaker'em", używam dwóch gwiazdek - jednej zrobionej z papieru, a drugiej z folii.
Ale do dekoracji świątecznych użyłam dwóch foliowych gwiazdek, więc są one przezroczyste,
 z mnóstwem błyszczących elementów w środku.
Także jak widzicie - ten rodzaj ozdoby można użyć na kartkach,
albo na choince, albo udekorować nimi wasze okno w domu :)


In October in Poznan, at the Craft Party,
I had the pleasure to hold workshops make&take for very talented people.
To be prepare for this workshop, I cut lots of paper stars.
While I was using my Big Shot, I decided to cut a few more stars and make some decorations.
Normally, in the shaker-card, I use two stars: one is made from foil, and the other one from paper.
But for the Christmas decorations I decided to use two foil stars, so they are transparent with lots of shiny elements inside.
So as you can see - this kind of decorations you can use on the cards,
or on the christmas tree, or to decorate your windows in home :)











Użyłam: / I used:

Zimowy poranek 04 Lawendowy poranek 04
Magiczny czas 01  Idą Święta 02
Idą Święta 03 Palce lizać 03 
Splash it 04 Panna Oliwia 02
List miłosny 01  Idą Święta 01

* * *

Czy pamiętacie, że trwa nasze 12. wyzwanie? - zapraszam do udziału!

Do you remember, that our 12. challenge is ongoing? - we invite you to participate!

* * *
Wszystkiego dobrego!
All the best!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz