wtorek, 12 grudnia 2017

Zawieszka na notatki z kolekcji Jagodowy Zagajnik / Berry Copse - Memo Holder


Witajcie czytelnicy,
Hello dear readers,

Chciałabym Wak dziś pokazać Zawieszkę na karteczki do zapisywania notatek, którą zrobiłam z papierów z kolekcji Jagodowy Zagajnik, która jest elegancka i spokojna i pasuje do każdego zimowego projektu. 

 I'd like to show you today a Memo holder I have created with the  The Berry Copse Collection which is Elegant and calm, Beautiful and suitable for every winter project.




Zrobiłam ten projekt na beermacie , na którą przykleiłam duży kawałek magnesu, więc będzie można zawiesić go bez problemu na lodówce.

Oczywiście nie mogłam zrobić projektu bez odrobiny pasty strukturalnej z dwiema maskami: Maska serwetka oraz gwiazdki. Po nałożeniu pastę posypałam pudrem do embossingu.

Powycinałam sporo elementów jak liście i jagody, które są częścią kolekcji i dodałam też tag, który również jest z tej kolekcji.

Uwielbiam wszelkie rodzaje koronki i zwykle dodaję je do swoich projektów, tym razem nie było inaczej.

Liczę na to, że ten projekt Was zainspiruje.

I made it on a Chipboard Sheet, adhered, behind, a large piece of magnet so who ever gets it will be able to hang it in on the refrigerator.

Couldn’t do without some texture made with Structure paste spread with 2 stencils: Doily lace Stencil and Star Stencil, than sparkled with embossing powders.

I did a lot of fussy cutting using the leaves and berries that come with the paper set.
The Tags I used you also get in the paper set.

 I love all types of lace and I always add them to my projects, it wasn’t different this time.

Hope I inspired you.




Xoxo


Nie zapomnijcie dołączyć do naszego aktualnego wyzwania. 
Don't forget to join us in the #11 Challenge.



Użyłam: I used:
Chipboard sheet A4, 10 pcs


The Bery Copse 03/04


The Berry Copse paper strip 01/02

Stencil - doily lace
Stars Stencil

Structure paste 100ml

The Berry Copse paper strip 03/04




1 komentarz :