piątek, 19 stycznia 2018

W stylu vintage / In vintage style

Cześć! Na początku chciałam podziękować za ponowne zaproszenie mnie do inspirowania w tak cudownym zespole, ciesze się bardzo,że mogłam tu powrócić.

Dziś moja pierwsza inspiracja, na którą przygotowałam vintagowy blejtram ze zdjęciem.
Malowany białą farbą i kawą ozdobiony tekturkami ,papierem i metalowym elementami.

 Hey! At the beginning I would like to thank you for inviting me again to be inspired in such a wonderful team, I am very happy that I could come back here. 

Today, my first inspiration, for which I prepared a vintag stretcher with a photo. 
Painted with white paint and coffee decorated with cardboard, paper and metal elements.





Materiały/ Supplies

 Idą Święta 03     Pasta strukturalna 100ml   Primer / podkład biały, 100ml 

 Tusz pigmentowy - czarny   Tusz pigmentowy - jasny brąz 

Do zobaczenia wkrótce!
See you soon!


4 komentarze :