środa, 18 kwietnia 2018

Podążaj za marzeniami Layout / Follow your dreams LO

Witajcie kochani!
Hello dears!

Nie mogę przestać tworzyć z kolekcji Cherry Blossom. Uwielbiam ją!
Tym razem zrobiłam stronę ze zdjęciem, które bardzo lubię. 

I just can't stop creating with the Cherry Blossom collection. I love it!!
This time I created a Page Layout with a photo I like very much.



Zdecydowałam się wykorzystać arkusz Cheerry Blossom 03 żeby ułożyć na nim kompozycję i dodałam też pasek z arkusza Cherry Blossom 02, podkreślić, zaznaczyć  zdjęcie na całej  kompozycji.  Na wierzchu wszystkich papierów rozprowadziłam przezroczyste gesso.
Dodałam koronkę z materiału na całej długości ciemnego paska papieru.
Jak zwykle powycinałam  wykrojnikami wzory z papierów Studio 75, wykorzystałam arkusze nr 03/04  z kolekcji The Berry Copse, ponieważ mają piękne kolory i pasowały kolorystycznie do zdjęcia.  W domu znalazłam kawałki materiału i koronki pasujących do tych ze zdjęcia i przykleiłam je pod fotografią. Dodałam tez kwiaty i inne dekoracje. Na końcu zrobiłam kilka plamek pasującymi do kolorystyki mgiełkami.
Żeby dopełnić Layout dodałam okrągły napis, pochodzący z kolekcji Cherry Blossom.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba.

I decided to use the cherry blossom 03 paper to build the composition on it and added a stripe from cherry blossom 02 paper to highlight the photo and composition. I spread clear gesso on top all papers. Inserted and glued lace fabric all along the edges of the black stripe paper. 
As usual I die cut paper embellisments using Studio75 papers, this time I used The bery copse 03/04 paper that it's color isn't only gorgeous but matches the photo perfectly. 
I've found at home a piece of fabric and lace similar to the one in the photo and glued it under the photo than I added flowers, and other embellishments. Made some splashes with matching color sprays.
To complete the LO I added a round sentiment from the collection.

Hope you like it. 




Nie zapomnijcie dołączyć do naszego nowego wyzwania!
Don't forget to join us at the challenge!

Color palette

Do zobaczenia następnym razem xoxo
Until next time xoxo


Wykorzystałam: / I used:

Cherry Blossom 03

Cherry Blossom 02

Cherry Blossom 05

The Bery Copse 05/06

Klej magic z aplikatorem




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz